مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان تهران گفت:صبح امروز تفاهم نامه همکاری میان پردیس علوم دانشگاه تهران و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران منعقد شد.

حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در این تفاهم نامه اطلاع رسانی به دانشجویان و دانش آموختگان جهت استفاده از دوره های آموزش فنی و حرفه ای که در دانشگاه برگزار می شود، تامین زیر ساخت های مناسب جهت اجرای صحیح و کار آمد فرآیند آموزش به لحاظ شرایط فیزیکی، فضای آموزشی، کارآموزان، اینترنت  تلفن به همراه مشارکت در تدوین و بازنگری استاندارهای آموزشی در صورت درخواست اداره کل مورد حمایت قرار گرفت.

وی افزود: همچنین دو طرف در زمینه معرفی  طرح های تحقیقاتی کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه های مورد نیاز اداره کل، همکاری در حوزه پژوهشی و فناوری و برگزاری همایش های علمی و فنی و تهیه استانداردی فنی و حرفه ای و مرعفی اساتید خبری در حوزه پژوهش با یکدیگر تعامل خواهند کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه که با هدف ارتقاء دانش فنی و تخصصی دانش آموختگان و دانشگاه برقراری و تقویت راتباط متقابل میان مراکز علمی، تحقیقاتی با دانشگاه ها و صنایع از طریق اجرای آموزش های فنی و حرفه ای و ارائه آموزشهای  مهارتی از پایه  تا تخصصی منعقد شده است./ل
برچسب ها: انقعاد ، تفاهم ، فنی ، حرفه ، تهران ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار