امروز شنبه بعدازظهر 19 اسفند ماه در سالن فرخی یزدی باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در این مراسم ویژه، هفت نهاد مختلف از جمله مرکز هنرهای نمایشی، تالار سنگلج، تئاتر شهر، دفتر تعزیه، تئاتر شهر، سایت تیوال و ... با اهدا لوح سپاس و جایزه نقدی از این هنرمند با سابقه تئاتر ایران تقدیر می‌کنند. لوح سپاس و نشان ویژه خانه تئاتر نیز در این مراسم به سعدی افشار اهدا خواهد شد.
حدود 80 هنرمند همچون عزت‌الله انتظامی، داریوش اسدزاده، علی نصیریان، داریوش مودبیان و ... در این مراسم حضور دارند و قرار است از طرف نهادهای مختلف از سعدی افشار تقدیر کنند. اجرای این بزرگداشت نیز بر عهده پیمان شیخی است.
این گردهمایی هنرمندان عرصه تئاتر و موسیقی به منظور همیاری و ادای دین به سعدی افشار، هنرمند پیشکسوت عرصه نمایش های تخت حوضی برگزار می شود. این مراسم توسط گروه چهل کلید تدارک دیده شده و هدف آن همیاری و بزرگداشت سعدی افشار، هنرمند پیشکسوت عرصه سیاه بازی است.
در این گردهمایی قاسم افشار و ایلیا منفرد به عنوان خواننده به اجرای برنامه می‌پردازند. جواد انصافی نیز در این مراسم به اجرا تئاتر خواهد پرداخت. همچنین خلیل جوادی شاعر و طنزپراز در این مراسم شعری را برای حاضران می‌خواند. سخنرانی پیش کسوتان هنرمند نیز از دیگر برنامه های این گردهمایی است.
 بزرگداشت سعدی افشار ساعت 18 تا 21 با حضور هنرمندان و عموم مردم در باغ موزه قصر برگزار می شود. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار