پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به دنبال سه امتیاز بازی بود این تیم با یک بازی متفکرانه مقابل تراکتور‌سازی توانست سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

محمد خرمگاه  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی جذابی از هر دو تیم فوتبال استقلال و تراکتور سازی شاهد نبودیم به هر حال استقلال از تک موقعیتش به نحو احسن استفاده کرد و مقابل مدعیان قهرمانی برنده شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه اظهار داشت: اگر خسرو حیدری مصدوم و آرش برهانی هم اخراج نمی‌شد به طور حتم استقلال هجومی‌تر و روانتر بازی می‌کرد اما اتفاقات رخ داده باعث شد که استقلال یک بازی تدافعی را سر‌لوحه کارش قرار دهد.

وی درباره عملکرد تیم فوتبال تراکتور‌سازی گفت: تراکتور‌سازی در چند هفته اخیر بازی‌های خوبی مقابل حریفانش انجام داده است.
تاکتیک دفاعی استقلال باعث شد که تراکتور‌سازان در خط حمله شرایط ایده‌آلی را نداشته باشد.

خرمگاه  در ادامه بیان داشت: علاوه بر این بازیکنان تراکتور‌سازی به خاطر اینکه جلوی تماشاچیان استقلال بازی می‌کردند دچار استرس شده بودند و نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه دهند.

 پیشکسوت استقلال درباره تعویض‌های صورت گرفته بیان داشت: استقلالی‌ها به اجبار و تعویض انجام دادند. نکونام‌ با حضورش در زمین مسابقه گل پیروزی بخش برای تیمش به ثمر رساند.

تعویض حاتمی با محمدی به خاطر این بود که استقلالی‌ها از ضد حملات نهایت استفاده را کنند شرایط بازی طوری رقم خورد که نتوانستند از این تاکتیک بهره ببرند.

خرمگاه در ادامه اظهار داشت: دو تعویض تراکتور‌سازی هم برای هجومی‌ بیشتر این تیم صورت گرفت که تمرکز دفاعی استقلال این دو تعویض را بی‌فایده گذاشت.

وی درباره درصد قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم گفت: شانس قهرمانی استقلال با این برد بیشتر شد.
فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و شرایط تیمها در هر هفته متفاوت است به خاطر همین از الان نمی‌توانیم استقلال را قهرمان بدانیم.

خرمگاه‌ در ادامه تصریح کرد: دیدار تراکتور‌سازی با سپاهان هم یک بازی سرنوشت‌ساز برای هر دو تیم است نتیجه فشاری این بازی به نفع استقلال خواهد بود.

وی درباره عدم بازی جذاب و زیبا از سوی تیم استقلال گفت: این نوع بازی کردن استقلال طبیعی و عادی است.
آبی‌پوشان خوب بازی نمی‌کنند اما نتیجه‌ می‌گیرند.
بازیکنان استقلال به خاطر نتیجه گرفتن مقابل حریفان استرس دارند و به همین علت بازی زیبا و جذاب ارائه نمی‌دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استقلالی‌ها برای قهرمان شدن در لیگ برتر کار سخت و دشواری مقابل حریفانشان‌ پیش رو دارند امیدوارم مسئولان مشکلات مالی تیمشان‌ را تا حدودی برطرف کنند تا بازیکنان بدون دغدغه مالی برابر رقبایشان‌ بازی کنند و قهرمان لیگ دوازدهم شوند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال استقلال توانست با نتیجه يک بر صفر مقابل تراکتور‌سازی برنده شود و با 59 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی بماند.
تراکتور‌سازی با این شکست در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت./
برچسب ها: خرمگاه ، آبی ، پوشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار