مسابقات سوپر لیگ بانوان روز گذشته به پایان رسید و قطار این رقابتها به ایستگاه آخر رسید تا سبزوار قهرمانی را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : رقابتهای هندبال (سوپر لیگ بانوان ) بعد از نزدیک به 5 ماه به پایان رسید و قطار این مسابقات در ایستگاه آخر توقف کرد و تیم ثامن الحجج سبزوار برای دومین سال پیاپی به عنوان قهرمانی است یافت.

بر اساس اين گزارش: در ادامه دیدار روز جمعه 18 اسفند این لیگ که برنامه شهید مطهری نفیسه اکرامی برگزار شد.
ثامن سبزوار مقابل شکوهی ایستاد و درنهایت 19 بر17 برنده از زمین خارج شد و با 2 امتیاز این دیدار 27 امتیازی شد و قهرمانی را از آن خود کرد و در دیدار دوم نیز بیمه رازی نماینده تهران در این رقابتها به مصاف نفت و گاز گچساران رفت و در پایان بازی موفق شد این تیم را 37 بر 20 شکست دهد و با این برد در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گیرد و با 23 امتیاز سوپر لیگ را به پایان برساند و اما تیم کردستانی یعنی شهید شاهرخ شکو هی نیز با باخت مقابل سبزوار در هفته آخر با 20 امتیاز عنوان سومی را از آن خود کرد.

در این گزارش آمده است: در لیگ هشتم 254 گل بین تیم های حاضر در سوپر لیگ رد و بدل شد و میانگین 47 گل در هر بازی زده شد و این موضوع نشان می دهد سطح کیفی لیگ بالا بوده است.

این گزارش حاکي است: در این مسابقات 8 تیم حضور داشتند و 14 هفته پیکار نمودند لیگی که از سال 83 آغاز شده است و هر سال انجام می شود برخی از این تیم ها با امکانات خوبی ظاهر شدند و بعضی دیگر حتی با بازیکنان خود قرار داد هم نداشتند با این تفاصیل این رقابتها درجو آرامی برگزار شد و مانند لیگ آقایان جنجال خاصی نداشت البته در این لیگ دوبار شاهد بودیم که تیمی مقابل حریف خود به میدان نرفته است و بعضی از تیم ها نیز از مشکل مالی می نالیدند.

بنابر اين گزارش: یکی دیگر از مشکلاتی که در این مسابقات از سوی برخی تیم ها مطرح می شد این بود که در زمان نامناسب برگزار می شود و اینکه تعطیلات سال جاری خیلی زیاد بوده است که مسئولین فدراسیون در این رابطه اظهار کردند به خاطر حضور تیم ملی در مسابقات آسیایی کره جنوبی به اجبار تعطیلات زیاد شد و اگر این تعطیلات زیاد کره جنوبی به اجبار تعطیلات زیاد شد و اگر این موضوعات اتفاق نمي افتاد ليگ به طور حتم در  یک ماه زودتر به پایان می رسید و به اسفند کشیده نمی شد.

در ادامه گزارش آمده است : لیگهای آقایان و بانوان تحت عنوان برتر برگزار می شود و با توجه به اینکه مسابقات حرفه نیاز به امکانات خاصی دارد مسئول مسابقات می گوید این لیگ ها حرفه ای نیستند و به آن نزدیک هم نیست برای این کار تیم ها باید دارای باشگاه و سالن اختصاصی باشند و اینکه بازیکنان از تمامی امکانات تأمین باشند و قرار داد داشته باشند و این در حالی است که برخی از تیم های لیگ برتری باشگاه اختصاص ندارند هیچ برخی از بازیکنان آنها نیز بدون قرار داد بازی می کنند.

در پایان گزارش خاطر نشان می شود : با وجود کم و کاستی هایی که در هندبال است مسابقات آن برگزار می شود و مسئولان آن سعی دارند آن را به سمت حرفه ای شدن پیش ببرند و ما نیز امیدواریم روزی فرا برسد که هندبالیستهای کشور مان جزء حرفه ای ترینهای دنیا باشد. /مح
برچسب ها: شکوهی ، لیگ ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار