پرونده جوانی به نام امیر به اتهام قتل عمد دختری 20 ساله به نامه شیدا جهت رسیدگی و صدور حکم در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.


 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : پرونده پسر جوانی 24 ساله به نام امیر ساکن تهران محدوده شهرک آزمایش جهت بررسی و صدور حکم در خصوص قتل عمد دختر 20 ساله به نام شیدا ساکن تهران، در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

کیفر خواست بدین شرح در حضور قضات  شعبه 71 دادگاه کیفری استان قرائت: امیر 24 ساله که از 15 سالگی دارای پرونده های قطور کیفری بوده متهم است که در 7 مهر ماه سال گذشته بنابر گزارش مرجع انتظامی  اعتراف صریح بازسازی صحنه جرم گواهی پزشکی قانونی، سلامتی روان و سایر مدارک معتبر، مسبب قتل عمد شیدا 20 ساله شده است.

متهم این پرونده که برای رفع اتهام خود 3 وکیل را استخدام  کرده بود، با دستور رئیس شعبه به جایگاه احظار و اتهاماتش تفهيم گشت، که  متهم در این رابطه اظهار داشت: با شیدا 2 هفته گذشته در پمپ بنزین آشنا شده و پس از رد و بدل شماره تلفن ها و گذشت چندی از روابطمان در حالی که پدرم یکی از خانه هایش را در اختیار من گذاشته بود، اقدام به کشیدن شیشه می کردیم، من شیدا را دوست داشتم و قصد ازدواج با او در سرم بود، که شب قبل از حادثه شیدا با من تماس گرفت و خواستار ملاقات شد، و طبق معمول پیش من آمد ولی به دلیل تماسی بلافاصله با من خداحافظی کرده و خانه را ترک کرد.

صبح آن روز زمانی که شیدا به خانه بازگشت به دلیلی به او شک کرده بودم که پس از درگیری ، با او به مشاجره پرداخته و به صورت آن سیلی زدم که ناگهان سرش به لبه کابینت خورد من که از شب گذشته به شدت مشروب خورده بودم و شیشه کشیده بودم خوابم برد و ساعت 14:30 از خواب بیدار شدم و متوجه شدم که شیدا فوت کرده که پس از حضور اورژانس علت مرگ را ضربه مغزی اعلام کردند.

 در نهایت پرونده متهم جهت صدور حکم در اختیار قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران قرار دارد./ل

برچسب ها: کیفری ، قضات ، اتهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۱۷:۳۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
به نظرت زندگی چیه که با یه نگاه تو خیابون باهم هم خونه بشن بعد بخوان ازدواج کنن و تازه زندگی خوشی داشته باشن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی شاهمرادی
۲۰:۰۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
زندگی خوبی باهم می تونستن داشته باشن اگه طرف شیشه نمی رفتن!!!!
آخرین اخبار