سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان گفت: نوجوانان دیدند که شب اعزام همه تلاشمان را کردیم اما سفر به گرجستان میسر نشد.

احمد کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: قرار بود برای مسابقات گرجستان ابتدا از تهران به مشهد برویم و ازآنجا راهی محل برگزاری مسابقات شویم اما به دلیل بارش برف ابتدا سفر تهران لغو شد. بعد پرواز دیگری را مهیا کرديم که متوجه شدیم پرواز مشهد به گرجستان هم با مشکل روبرو است به همین دلیل از حضور در مسابقات باز ماندیم.

وی درباره نفراتی که قرار بود به این مسابقات اعزام شوند، گفت: 11 ملی پوش نوجوان به همراه رضا چاخندق به عنوان مربی یک داور و من به عنوان سرپرست قرار بود به گرجستان برویم که شاید قسمت نشد، 60 درصد نوجوانان همان جودوکارانی بودند که در مهر ماه امسال از حضور در مسابقات آسیایی بازمانده بودند.

کاظمی در پاسخ به این پرسش که آیا نوجوانان جودو در کمپ بین المللی تهران شرکت خواهند کرد یا خیر بیان کرد: ما یک جلسه تمرینی در کمپ بین المللی داشتیم اما از آنجا که قرار بود عازم گرجستان شویم و احتمال آسیب دیدگی جودوکاران بود به همان یک جلسه قناعت کردیم، اکنون نیز اگر آرش میراسماعیلی مدیر تیم های ملی صلاح ببیند نوجوانان در کمپ بین المللی تهران شرکت می کنند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در خصوص اینکه نظر خودش درباره حضور نوجوان چیست، اظهار داشت: از نظر من تمرینات در کمپ برای جودوکاران نوجوان کمی سنگین است و احتمال آسیب دیدگی برای نوجوانان بسیار بالاستف اما برای جودوکارانی که از نظر فیزیکی توان تمرینات سخت تر را دارند حضور در کمپ بد نیست.

وی خاطرنشان کرد: البته تمرینات ما با تیم ملی نوجوانان به صورت سرعتی بود و با روند تمرینات تیم ملی متفاوت است، به هر حال تابع نظر آرش میراسماعیلی هستیم.

لازم به ذکر است، رقابت های گرجستان قرار بود ابتداي آذر برگزار شود اما به دلیل مشکل کشور میزبان تا 19 و 20 اسفند سال آينده به تعویق افتاد./مح
برچسب ها: تیم ملی ، نوجوانان ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار