سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: جعفری قبل از بازی دست به جوسازی زده بود و تماشاگران تبریزي را ابزار قرار داد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی دور رفت استقلال و تراکتورسازی در تبریز را به یاد جعفری مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی می آورم که تمام تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز هر چه از دهانشان در آمد به آرش برهانی گفنتند هواداران تراکتورسازی از بازیکنان و کادر فنی استقلال با فحاشی استقبال کردند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: دور رفت را 2 بر صفر  باختیم پس از بازی هم این همه حرف و حدیث نبود و گزارش های آن بازی نیز موجود است.

ماجدی در مورد ابراز قرار دادن تماشاگران تبریزی از سوی جعفری، مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی گفت: قبل از بازی با جوسازی های خود، تماشاگران و هواداران تبریز را ابزار قرار داد تا هر طور شده با حمایت تماشاگران تبریزی بازی را به نفع خود تمام کند.

وی ادامه داد: پس از اخراج آرش برهانی، یار دوازدهم استقلال به کمک تیم ما آمد تا با 3 امتیاز زمین را ترک کنیم.

سرپرست تيم فوتبال استقلال تصريح کرد: جعفری باید به عنوان یک مدیر عامل باعث کم شدن حاشیه ها شود ولی فقط قبل از بازی دست به تحریک تماشاگران زد باید اوضاع توسط مدیران کنترل می شد تا متشنج نشود.

ماجدی خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال بی ادبی و فحاشی را به طور جدی محکوم می کند و مقابل این فحاشی خواهیم ایستاد.
باشگاه استقلال به دنبال ارزش دادن به فوتبال است ولی جعفری با صحبت های خود سعی دارد بگوید که ما از هواداران خواسته ایم به بازیکنان تراکتورسازی فحش بدهند./مح

برچسب ها: جعفری ، استقلال ، تراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار