معاون حج و عمره مرکز پزشکی هلال احمر گفت: در حال حاضر 5 مرکز درمانی در مدینه فعال است و حدود 40 نفر کادر بهداشتی و درمانی آن را تشکیل می دهند.

دنده بردر گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: امیدوارم این موضوع مورد توجه جدی زایران قرار گیرد تا بتوانند سفری همراه با آرامش و سلامتی داشته باشند.
وی با اشاره به حضور متخصصان داخلی، قلب و زنان در هر دوره اعزام خاطر نشان کرد: تیم پزشکی اعزامی به گونه ای در نظر گرفته می شوند که توانایی انجام برخی اقدامات جراحی سرپایی را داشته باشند.
دنده بر تصریح کرد: در صورتی که زایری نیازمند خدمات درمانی بیشتری باشد از طریق واحد امداد به بیمارستان های مدینه منتقل می شود و تحت درمان قرار می گیرد.
همچنین نماینده مقام معظم رهبری در مدینه منوره  در مورد حذف معاینه پزشکی قبل از اعزام به خاطر کمتر شدن هزینه سفر اظهار داشت: سلامتی برای زایر خیلی مهم است و نباید در این باره صرفه جویی را مقدم بر سلامتی فرض کرد.
حجت الاسلام نجفی روحانی با ابراز تشکر از زحمات کادر پزشکی مرکز پزشکی حج در مدینه منوره در حال حاضر سن زایران اعزامی به عمره مفرده بالا است و در معرض خطرات فراوانی هم قرار دارند. از این رو باید پزشکانی اعزام شوند که بتوانند نیازهای پزشکی را برطرف کنند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار