کورورش باقری گفت: هرگونه غیبت غیر موجه از سوی وزنه برداران دعوت شده به اردو باعث حذف آنها از تمام اردوها می‌شود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اردوی آماده سازی وزنه برداری بزرگسالان از 16 اسفند ماه در اهواز برگزار شد و این اردوها تحت  نظر آقایان هرمزی و جورج زالای برگزار می شود تا برای مسابقات قهرمانی آسیا و کشورهای اسلامی آماده شوند.

وی در ادامه گفت: برای اردوی بزرگسالان 12 نفر را دعوت کردم که دو نفر (مرتضی رضائیان و محسن داوودی) در این اردو حاضر شدندو لی قابل ذکر است که مرتضی رضائیان با وی هماهنگ کرد که به دلیل مشکلات شخصی نمی تواند تیم را همراهی کند ولی داودی تاکنون هیچ اطلاعی نداده است.

باقری افزود: اردوهای تیم ملی بزرگسالان با برنامه ریزیهایی که در نظر گرفته شده بود در حال پیگیری می‌باشد و قابل ذکر است در دسته های 85 و 56 کیلوگرم هیچ ورزشکاری در این رده سنی نداریم چون رکوردهای ورزشکاران با شرایط مناسب نبود و ضعیف بود که باید در این مورد باید با ورزشکاران اردوهای تیم ملی بیشتر کار بشود تا به حد خود مطلوب برسند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص همراهی نکردن ورزشکاران المپیکی از اردوهای تیم بیان کرد: ملاک ما برای دعوت از رده بزرگسالان شرکت در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور بود که به غیر از سعید محمدپور هیچ یک از قهرمانان المپیکی شرکت نکردن و باید با حداقل از یک آمادگی هشتاد درصدی برسند ولی با توجه به قهرمانان المپیکی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند اگر به آمادگی مدنظر ما برسند حتماً بقیه اردوها ما را همراهی خواهند کرد.

کوروش باقری در مورد اردوی نوجوانان جوانان گفت: اردوی این رده های سنی زیر نظر من در هشتگرد در حال پیگیری خواهد بود که از 4 اسفندماه آغاز و تا 5 فروردین ادامه خواهد داشت که تیم نوجوانان کشورمان خود را برای مسابقات نوجوانان جهان در کشور ازبکستان در فروردین ماه آماده خواهند کرد و اهمیت این مسابقات برای ما انتخابی المپیک نوجوانان برای سال آینده خواهد بود.

در ادامه افزود: اردونشینان جوان کشورمان سهم خود را برای مسابقات قهرمان جوانان جهان در کشور پرو (آمریکای جنوبی) که اواخر اردیبهشت برگزار می شود را خود را آماده می‌کنند.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: در 2 سال اخیر کشورمان جزء 3 تیم برتر دنیا شد و تمام ورزشکاران و کادر فنی تی خواستار آن هستیم که امسال هم جز 3 تیم برتر دنیا بشویم و این قهرمانی را تداوم بخشیم./آق
برچسب ها: باقری ، وزنه برداری ، غیبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار