با دستور وزیر جهاد كشاورزی، اجرای طرح آبیاری 300 هكتار از اراضی كشاورزی روستاهای خنگ دره شور تا سرقلعه در شهرستان لردگان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رسانه های استان چهارمحال و بختیاری گفت: اختصاص اعتبار به اجرای طرح های كشاورزی این شهرستان در دیدار با وزیر جهادكشاورزی تصویب شد.

مجید جلیل سرقلعه، با بیان مشكلات این شهرستان در بخش كشاورزی افزود: در این دیدار، مشكل اعتباری اجرای طرح های كشاورزی و صناع غذایی شهرستان لردگان نیز بررسی شد.

وی، با بیان مصوبات این نشست، تصریح كرد: بهره برداری از طرح فلارد یك  با اختصاص 450 لیتر آب در ثانیه با همكاری وزارت نیرو از دیگر مصوبات این نشست بود.

جلیل گفت: بهره برداری از این طرح، اختصاص حق آبه به 600 هكتار از اراضی كشاورزی  شهرستان لردگان را سهولت می بخشد و حدود 300 خانوار این بخش را بهره مند می كند.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی افزود: اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح آبیاری، 300 هكتار از اراضی كشاورزی روستاهایی خنگ دره شور تا سرقلعه و سرعت بخشی به تكمیل آن از دیگر مصوبات این نشست بود.

جلیل اظهار داشت: همچنین در این دیدار، سرعت بخشی به بهره برداری از مجتمع های سه گانه بخش های فلارد، خانمیرزا و مركزی و تامین بودجه مورد نیاز تكمیل آن از سرجمع اعتبارات سال 91 به تصویب رسید.

شهرستان لردگان، از شهرستان های دارای قابلیت بالا در بخش كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری است و مركز آن در فاصله 160 كیلومتری شهرکرد؛ مرکز این استان قرار دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.