سرهنگ نائبي، صبح امروز از دستگيري يک کيف قاپ در محدوده شاهين جنوبي خبر داد و گفت:" اين متهم دقايقي پس از سرقت از يک شهروند بازداشت شد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ فرهاد نائبي، رييس کلانتري 138 جنت آباد، ضمن اشاره به دستگيري يک سارق کيف قاپ در خيابان شاهين جنوبي گفت:" روز گذشته يکي از تيم هاي گشت انتظامي کلانتري در حال گشتزني در محدوده مذکور بود که ناگهان فريادها و سر و صداي يکي از شهروندان و اعلام اينکه سارق کيف وي را به سرقت برده است، توجه آنها را جلب کرده و براي بررسي موضوع به سمت وي رفتند.
وي افزود:" اين شهروند که آشفته و سراسيمه بود، زماني که ماموران را ديد، گفت که پس از دريافت پول از باجه عابر بانک مورد دستبرد موتورسواري کيف قاپ قرار گرفته است و کيف وي به همراه مدارک، اسناد و پول هاي دريافتي از بانکش به سرقت رفته است. 
سرهنگ نائبي بيان داشت:" با توجه به اينکه امکان داشت هنوز سارق از محل زياد دور نشده باشد، ماموران با دريافت مشخصات وسيله نقليه وي اقدام به تعقيب او کرده و دقايقي بعد موفق شدند که اين سارق را هنوز فرصت پنهان شدن نيافته بود، شناسايي و بازداشت کنند. 
کلانتر 138 تصريح کرد:" متهم به کلانتري منتقل شده و با شکايت مالباخته که زني جوان بود، تحت بازجويي قرار گرفت که طي آن خود را "داوود" معرفي کرده و بيان داشت که اين شهروند را پيش از دريافت پول از بانک تحت نظر داشته و زماني که وجه نقد را دريافت کرده اقدام به سرقت نموده است. 
وي عنوان داشت:" با اعتراف متهم به جرم خود، پرونده تکميل و به همراه مالباخته و متهم براي تحقيقات بيشتر به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد./ف
برچسب ها: کیف ، موتورسوار ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار