مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی سرمایه گذاری در بخش گردشگری را موجب رونق کسب و کار و توسعه این صنعت در استان اعلام کرد.

 

رضوانی به مناسبت گشایش سومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان مرکزی در تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، گفت: استان مرکزی دارای 76 منطقه مستعد سرمایه گذاری استو در کریدورهای مهم گردشگری مرکز کشور قرار دارد.

وی افزود: در این نمایشگاه اطلاع‌رساني از توانمندي‌هاي سرمايه­گذاري و زير ساخت‌هاي استان از نظر تاریخی، فرهنگی، صنعتی، اقتصادي براي سرمايه‌گذاران خصوصي، در كنار معرفی ساير فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري استان در زمینه‌های گردشگري، میراث فرهنگی، صنایع دستی صورت خواهد گرفت.

رضوانی گفت : وجود 30 منطقه نمونه گردشگری و فعالیت 7 هزار نفر هنرمند صنایع دستی و بناهای تاریخی مرمت شده و شاخص استان، بهترین فرصت برای مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و توسعه روابط اقتصادي با ساير كشورها از طريق عقد قراردادهاي سرمايه‌گذاري با سرمايه‌گذاران خارجي و يا ايرانيان مقيم خارج از كشوراست.

وی افزود : تبادل اطلاعات و ارتقاء هماهنگي و همكاري براي دست‌اندركاران، متوليان و ساير نهادهاي مرتبط با حوزه سرمايه‌گذاري و تشويق به مشاركت هر چه بيش‌تر بخش خصوصي و سرمايه‌گذاران علاقه‌مند به سرمايه‌گذاري و جذب سرمايه با هدف رونق كسب و كار در استان مرکزی از اهداف این نمایشگاه است.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی در پایان گفت : این همایش و نمایشگاه که از16 اسفند آغاز شده و تا 18اسفند ادامه خواهد داشت با حضور کلیه استان­ها از جمله استان مرکزی با شعار «توسعه سرمایه گذاری، تجلی اندیشه صلح و دوستی» درمحل نمایشگاه بین المللی تهران درحال برگزاری است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.