فرماندار اهواز از اختصاص سه هزار كلاس و یك هزار تخته چادر برای اسكان مهمانان نوروزی در اهواز مركز استان خوزستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ ' مهندس عبدالعزیز فدعمی 'گفت: مهمانان نوروزی در مدارس و محل ویژه اسكان میهمانان نوروزی در نمایشگاه بین المللی اهواز و محلی های تعیین شده اسكان می یابند.

فرماندار اهواز از اختصاص 304 فضای آموزشی برای اسكان مهمانان نوروزی خبر داد و افزود: این مدارس شامل 3000 كلاس هستند كه تمهیدات لازم برای رفاه حال مهمانان نوروزی و كاروانهای راهیان نور در این مدارس اندیشیده شده است.

وی گفت: محل هایی در پارك های لاله و پارك ساحلی نیز همچون سال های گذشته برای اسكان در ایام نوروزی فراهم شده و از سوی شهرداری اهواز یكهزار تخته چادر در نظر گرفته شده است.

فدعمی افزود: محلهای اسكان مهمانان نوروزی در این ایام در نظارت بهداشتی مراكز بهداشت شرق و غرب اهواز در غالب طرح بسیج سلامت نوروزی هستند و كمیته اسكان و پذیرایی ستاد نوروزی شهرستان اهواز تدابیر لازم را برای رفاه حال مسافران در مراكز اقامتی اتخاذ كرده است.

فرماندار اهواز اظهار امیدواری كرد: با تلاش همه دستگاههای اجرایی شاهد ارائه خدمات هرچه بهتر به میهمانان نوروزی و كاروانهای راهیان نور باشیم/س 
برچسب ها: اسکان ، نوروزی ، اختصاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.