نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از پایان سال 91 عملیات اجرایی کارخانه پرلیت و فولاد کوثر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری‌بنه خلخال افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و وعده‌ای که به مردم دادیم، به دنبال پیگیری‌های مکرر و تلاش گسترده گام‌های آغازین برای استقرار برخی از کارخانجات و واحدهای تولیدی و تبدیلی در شهرستان‌های خلخال و کوثر برداشته شده است.

وی گفت: در تلاش هستیم با جذب نظر مساعد سرمایه‌گذاران عملیات اجرایی این دو کارخانه را که در رفع بیکاری و عمران و آبادانی جنوب استان اردبیل موثر است، پیش از اتمام سال جاری و در هفته پایانی اسفند ماه با حضور مسئولان استانی کلنگ‌زنی کنیم.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس همچنین افزود: از دستاوردهای مهم همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خلخال و کوثر رویکرد مثبت سرمایه‌گذاران برای حضور در این شهرستان‌هاست که امیدواریم با همت مسئولان استانی و شهرستانی با تسهیل شرایط و کاستن از بروکراسی‌های خسته کننده و مایوس کننده که گاه سبب انصراف سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌شود این اهداف محقق شود.

وی گفت: در کنار این امر مشوق‌های لازم نیز به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، چرا که در شرایط فعلی کشور که نیاز به تولید و ایجاد فرصت‌های اشتغال بیش از گذشته احساس می‌شود، تسهیل‌گری در امر سرمایه‌گذاری یک ضرورت انکارناپذیر است.

جعفری‌بنه در ادامه افزود: مسئولان شهرستانی و استانی کمر همت بسته و آستین بالا زده‌اند تا به هر نحو ممکن از سرمایه‌‌گذاران بخش خصوصی در حوزه تولید و اشتغال و در نهایت عمران و آبادانی حمایت همه جانبه داشته باشند./س

برچسب ها: کوثر ، کارخانه ، پرلیت ، و ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.