تهرانی ها ماهیانه 100 میلیون تومان بابت مکالمه با سیم کارتهای اپراتور اول هزینه پرداخت می کنند.

به گزارش خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران، استفاده از تلفن همراه به یکی از بخش های غیر قابل حذف زندگی مردم تبدیل شده و بسیاری از کارها با استفاده از این وسیله انجام میشود و هر کدام از ما شاید بی آنکه متوجه شویم روزانه با تلفن همراه خود صحبت میکنیم.
 
 عطوفی معاون بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران در این خصوص گفت: تهران به عنوان درآمدزاترین استان از نظر مکالمه با تلفن همراه است.

وي تصريح كرد: اگر به طور کلی در نظر بگیریم در هر دوره‌ای که قبض‌ها صادر می‌شوند حدود 400 تا 500 میلیون تومان صورت حساب داریم که از این میان حدود صد میلیون تومان به استان تهران مربوط می‌شود.
 
 وی ادامه داد: البته، باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که حجم مهمی از درآمدزایی استان تهران به دلیل بالا بودن تعداد مشترکان آن است و از نظر میانگین مدت زمان مکالمه و درآمدزایی به طور مثال استانی مانند هرمزگان رتبه بالاتری نسبت به پایتخت دارد و ما در استان تهران حدود پنج میلیون مشترک داریم که اگر به طور متوسط میانگین قبض های ماهانه آن‌ها 15 هزار تومان باشد در نهایت حدود 75 میلیون تومان می‌شود اما درجایی مانند چابهار تعداد مشترکان ما حدود 500 هزار نفر است اما از نظر مبلغ قبوض میانگین آن‌ها حدود 17 هزار تومان است که این رقم نسبت به تهران بالاتر است.

وی خاطر نشان کرد از سه استان کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و بوشهر به عنوان استان‌هایی که بالاترین میانگین مبلغ قبض را دارند نام برد و میانگین مبلغ قبض‌های تلفن همراه تهران را حدود 15 هزار تومان و متوسط قبض‌های کشور را 13 هزار تومان عنوان کرد./ز

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار