معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت وزرش و جوانان گفت: اصل سوم قانون اساسی بر رایگان بودن ورزش تاکید کرده است و ورزش باید رایگان باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سید احمد رسولی نژاد، در جریان در سفر به شهركرد ( بمنظور شرکت در آیین معارفه مدیركل جدید ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری ) و در نشست با رؤسا و نواب روسای هیات های ورزشی این استان تاکید کرد: در بند 3 اصل سوم قانون اساسی آمده است که آموزش و پرورش و تربیت بدنی برای همه مردم رایگان است که بخش اول آن برای آموزش و پرورش اجرا شده و در ورزش نیز باید این اصل اجرایی شود.
وی افزود: هم اکنون سه میلیون و 500 هزار ورزشکار سازمان یافته در کشور وجود دارد و اعتبارات وزارت ورزش و جوانان باید جوابگوی این تعداد ورزشکار باشد.

رسولی نژاد گفت: اعتبارات وزارت ورزش و جوانان از اعتبارات آموزش و پرورش کمتر است ولی توقع از ورزش در سطح جامعه بسیار بالاست.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت وزرش و جوانان افزود: هزینه ها در ورزش بسیار بالاست و باید از ظرفیت بخش خصوصی در ورزش بهره گرفت.

رسولی نژاد، از ایجاد خیرین ورزشی  خبر داد و اظهار داشت: حضور خیرین ورزشی در راستای توسعه زیرساختهای ورزشی نیاز ورزش است.

وی تاکید کرد: هیچ برنامه تلویزیونی به اندازه فوتبال مخاطب ندارد و این نشان از ظرفیت بالای ورزش در جذب مخاطب و رسانه هاست.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت وزرش و جوانان گفت: مجلس نهم هم اکنون ارتباط خوب و تاثیرگذاری با حوزه ورزش و جوانان دارد و این یک فرصت خوب برای این دو بخش است.

رسولی نژاد گفت: رؤسای فدراسیون ها باید برای بررسی هیات های استانی به استان های کشور سفر کنند.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت وزرش و جوانان، استان چهارمحال و بختیاری را مهمترین نقطه برای برگزاری اردوهای ارتفاع در کشور دانست و گفت: این استان، به لحاظ ارتفاع می تواند یکی از نقاط مهم برای برگزاری اردوهای ورزشکاران باشد./س

برچسب ها: ورزش ، رایگان ، کشور ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.