صنعت ساری با شکست مقابل حریف با تیم صدرنشین دو امتیاز اختلاف دارد و استقلال ساری با پیروزی مقابل مهمان خود تلاش برای بقا در لیگ دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، در هفته بیست ودوم این مسابقات سه نماینده فوتبال مازندران مقابل حریفان به دو پیروزی و یک شکست رسیدند.

تیم استقلال ساری که در استادیوم شهید متقی میزبان استیل آذین تهران بود در نهایت دو بر یک مهمان خود را شکست داد و با این پیروزی تا حدود زیادی برای بقا درلیگ امیدوار شد.

تیم فوتبال استقلال ساری با این پیروزی 25 امتیازی شد و همچنان در رده یازدهم جای دارد و برای بقا و حفظ سهمیه امیدوار به چهار بازی آینده خود است.

در دیگر بازی صنعت ساری که از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور است در مقابل میزبان خود شهرداری لنگرود دو بر صفر شکست خورد و اختلاف امتیاز خود را با تیم صدرنشین به عدد دو رساند.

صنعت ساری با این شکست با 36 امتیاز با دو پله سقوط از رده سوم به مکان پنجم رسید.

همچنین تیم فوتبال نوژن شهرداری نوشهر که در ورزشگاه شهدا کازرون مهمان سیف آباد کازرون بود یک بر صفر میزبان خود را شکست داد.

تیم فوتبال نوژن شهرداری نوشهر با این پیروزی صاحب 29 امتیاز شد و به رده هفتم جدول رسید و تا حدود زیادی از خطر سقوط دور شد.

تیم دریا محمودآباد با کسب نتایج ضعیف خود که تنها هشت امتیاز کسب کرد و سه هفته گذشته سقوط این تیم مسجل شد و به عنوان نخستین تیمی بود که به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط کرد از ادامه لیگ انصراف داد/س

برچسب ها: امتیاز ، فوتبال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.