فدراسیون جهانی پرورش اندام محمدرضا کاظمی آشتیانی سرپرست فدراسیون پرورش اندام ایران را به مدت یک سال تعلیق کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درحالی که فدراسیون پرورش اندام ایران با کنفدراسیون جهانی درحال قطع همکاری است این فدراسیون جهانی (WBPSF) در خبری که روی خروجی خود قرار داده آورده است، محمدرضا کاظمی آشتیانی از سوی پرادیپ بابامدهوک رییس کمیته انضباطی فدراسیون جهانی به مدت یک سال از تمام فعالیت‌ها در حیطه پرورش اندام تعلیق شد.

سه موردی که فدراسیون جهانی پرورش اندام برای تعلیق شدن آشتیانی ذکر کرده است به شرح زیر است:

1- دوپینگ سه ورزشکار ایرانی در مسابقه‌ها و بی‌توجهی مسئولان پرورش اندام ایران به این موضوع

2- بی‌احترامی به قانون فدراسیون جهانی و تصمیمات کمیته پزشکی و ضد دوپینگ این فدراسیون که منجر به دو مورد دوپینگ در مسابقه‌های قهرمانی آسیا در گوانگ‌جو چین و یک مورد دوپینگ در مسابقه‌های جهانی تایلند شد. همچنین بی‌احترامی مسئول پرورش اندام ایران به فدراسیون جهانی.

3- بی‌اعتنایی به مکاتبات انجام شده و تصمیمات فدراسیون جهانی که منجر به ارائه لیست دوپینگی‌ها و همچنین نامه تعلیق به مقامات وزارت ورزش ایران شد که هیچ گونه اسناد در ارتباط با این مسئله دوپینگ ارائه نشده است.
 
**ما با فدراسیون جهانی WBPSF قطع همکاری کردیم/تعلیق تأثیری به کار سرپرست ندارد
 
فدراسیون جهانی WBPSF به خاطر برخی مسائل آشتیانی سرپرست فدراسیون پرورش اندام را برای یک سال تعلیق کرد این خبری بود که روی خروجی این فدراسیون قرار گرفت برای همین خبرنگار باشگاه خبرنگاران برای صحت و سقم این موضوع با یکی از مسئولان این فدراسیون تماس گرفت که وی گفت: ما چند ماهی است که با WBPSF همکاری نداریم و با تصویب هیئت رئیسه فدراسیون و آقای عباسی با IBSF که فدراسیون حرفه ای است همکاری می کنیم و تعلیق فدراسیون فوق WBPSF برای ما معنی ندارد و تأثیری در کار سرپرست نخواهد داشت و وی همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.
 
در این گزارش آمده است در سال های گذشته کشورمان با IBSF همکاری داشته است و برای مدتی این کار قطع شده است و دوباره ما همکاری خود را شروع کرده ایم.
 
در ادامه گزارش آمده است: وادا کمیته جهانی ضد دوپینگ در کشورمان نماینده دارد که با نادو مشهور است و آنها تست دوپینگ از ورزشکاران این حوزه می گیرند و خوشبختانه تاکنون مثبت نبوده است./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار