فرماندارشهرستان آمل گفت: فرصت طلبی برخی متجاوزان به عرصه های ملی برای ساخت وسازهای غیرمجاز در خارج از بافت های قانونی شهری وروستایی باید با هوشیاری وفعالیت جدی ستاد برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز شهرستان آمل برخورد شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، یداله اکبرزاده افزود: برخی فرصت طلبان متجاوز به عرصه های ملی وبیت المال شهرستان، از موقعیت تعطیلات نوروزی وبه خیال اینکه هیچ مسئولی در این ایام نظارتی نخواهد داشت، اقدام به ساخت وسازهای غیرمجازه کرده و برخوردی هم با آنان نخواهد شد.

فرماندار آمل، به تمهدیدات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی و آماده سازی اماکن پذیرایی وگردشگری در این شهرستان تاکید کرد وادامه داد: بازدید از واحدهای اقامتی و پذیرایی ونیز پمپ بنزین های بین راهی شهرستان آمل به خصوص جاده هراز بیشتر و نظارت های مستمری از اعلام قیمت در این واحدها شود.

اکبرزاده، با بیان اینکه با مسئولیت بخشداران و عوامل مسئول پاکسازی زباله های انباشت شده در ورودی وخروجی جاده های ارتباطی شهرستان آمل باید در آستانه تعطیلات نوروز جدی تر شود، تصریح کرد: در این مدت اداره های خدمات رسان شامل آب ، برق ، گاز ، تلفن ونیز شهرداریها از حفاری ها در این مدت تا 15 فروردین ماه خودداری کنند./س


برچسب ها: برخورد ، ساخت ، غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.