فرماندار شهرستان قصر شیرین می گوید: جاذبه های طبیعی و تاریخی و یادمان های شهدای قصرشیرین امسال هم پذیرای مهمانان نوروزی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


حسین پروین گفت: قصرشیرین به واسطه آب و هوای مساعد، در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور است.

وی ادامه داد: قرار گرفتن در مسیر عتبات عالیات، وجود مناطق جنگی، بازارچه های مرزی، یادمان ها و... باعث می شود همه ساله افراد زیادی از سراسر ایران به این شهرستان سفر کنند.

به گفته این مقام مسئول در حوزه ستاد اسکان مهمانان نوروزیکه مسئولیت آن با اداره آموزش و پرورش است 100 کلاس درس برای ساماندهی مهمانان نوروزی تجهیز خواهد شد.

تخفیف گرفتن از 20 مرکز اقامتی نظیر هتل ها و زائرسراها، ساماندهی مهمان خانه ادارات و برپایی 100 تخته چادر از دیگر اقدامات این شهرستان برای اسکانان مهمانان نوروز است که پروین از آن ها نام برد.

وی با اعلام اینکه نوروز سال گذشته حدود 700 هزار نفر از شهرستان قصرشیرین بازدید کرده اند، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مناسب بارش ها و طبیعت زیبای این شهرستان، پیش بینی می کنیم این آمار امسال افزایش یابد.

پروین، چهارقاپی، امارت خسرو، بان قلعه، چم امام حسن (ع)و ... را نیز از جمله آثار تاریخی این شهرستان برشمرد که برای مهمانان جذاب خواهد بود/س

برچسب ها: کرمانشاه ، شهر ، یادمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.