فرماندار پلدشت گفت: روند اجرای طرح توانمندسازی خانوار زیر پوشش کمیته امداد به منظور توانمندسازی این قشر سرعت بیشتری به خود گیرد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، جبار طالبی صبح امروز در دیدار کارکنان کمیته امداد پلدشت با فرمانداری این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری پلدشت برگزار شد، اظهار داشت: طرح توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی باید با قوت هر چه تمام‌تر اجرا شود تا شاهد به خودکفایی رسیدن این افراد باشیم.

وی با تاکید بر توجه هر چه بیش‌تر به این مقوله، تصریح کرد: در سال‌های اخیر توانمندسازی افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی مطرح است و با توجه به آثار و برکات این طرح لازم است تا اجرای طرح توانمندسازی افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی روند مطلوب‌تری را در پیش گیریم.

طالبی با تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد پلدشت، افزود: کمیته امداد پلدشت در سال جاری در این زمینه به خوبی وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه این کمیته با پشتیبانی از مردم مستضعف در تلاش برای رفع محرومیت در جامعه است، اعلام کرد: در این زمینه باید از کمک‌های مردمی نهایت استفاده و بهره را ببریم.

فرماندار پلدشت با هدف از تاسیس کمیته امداد را کمک به محرومان و مستضعفان عنوان کرد و اظهار داشت: برای این منظور باید تمام اقشار جامعه دست در دست هم دهند.
برچسب ها: پلدشت ، مددجو ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.