یک عضو کمیسیون عمران مجلس می گوید، باید نظارت ها بر بازار مسکن افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


دکتر محمد ابراهیم محبی گفت: آنچه مسلم است قیمت ها در بازار کنترل نمی شود که این عدم مدیریت باعث شده بازار خانه و مسکن هم تحت تاثیر قرار گیرد.

وی با اشاره به خواست نمایندگان مجلس و مردم از دولت برای افزابش نظارت ها بر بازار مسکن،ادامه داد: البته مجلس نیز به عنوان قوه قانون گذار باید نقش خود در کنترل قیمت ها به درستی ایفا کند.

محبی اظهار داشت: اگر چه قیمتمسکن تا حدودی تحت تاثیر شرایط زمانی، تغییر فصل ها، بازار پایان سال و ... است، اما نمی توان عوامل دیگر را بی تاثیر دانست.

جو روانی موجود در بازار، وجود واسطه ها و ... از جمله دیگر عواملی است که باعث افزایش قیمت های اخیر بازار مسکن شده و وی به آن ها اشاره کرد.

نمانیده سنقر و کلیایی با تاکید بر وجود سرمایه های سرگردان و نبود فرمول های اقتصادی درست، خاطرنشان کرد: نقدینگی های موجود در جامعه باید به شیوه ای صحیح و در جای مناسب صرف شوند تا از تورم هم جلوگیری شود .

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه،تصریح کرد: اگر چه بازار مسکن تا حدودی غیر قابل پیش بینی است، اما نباید این بازار را رها شده دانست و معتقدم با ارائه راهکارهایی می توان آن را کنترل کرد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، عضو ، کمیسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.