عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت:اگر آیت‌ الله ‌هاشمی به صحنه آید قالب جبهه اصولگرایی به نفع وی کنار می‌روند،‌ به وي‍ژه اينکه دبیرکل جبهه پیروان آقای عسگراولادی نگاه مثبتی به وی دارد.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره انتخابات رياست‌جمهوري آينده و کانديداهاي آن اظهار داشت: توصیه اخلاقی ما به کاندیداها این است که سفارشات اخلاقی که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری نسبت به انتخابات دارند جدی بگیرند و از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در اين باره افزود:‌ گروه‌هاي سياسي بايد توانمندی‌ها و به اصطلاح کالا خودشان را تعریف کنند و به مردم نشان دهند نه اينکه خودشان را با تخریب دیگران معرفی کنند

وي با بيان اينکه این اخلاق سیاسی است که ما مسلمان‌ها به آن اعتقاد داریم، گفت: کاندیداها این را در عرصه سیاسی و انتخابات جدی بگیرند.

حجت‌الاسلام روانبخش درباره پیش‌بینی‌اش از انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: به نظرم رقابت اصلی بین اصولگراهاست؛ درمورد اصلاح‌طلبان فکر نمی‌کنم حضور چشمگیری در انتخابات داشته باشند چراکه به نحوی در فتنه 88 درگیرند و رد پایشان دراین حادثه باقي مانده است.


چهره‌هاي اصلاح‌طلب  نسوخته‌ هم شانس راي‌آوري ندارد

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: چهره‌هایی که اصلاح‌طلبان براي کانديداتوري دارند و به قول خودشان هنوز نسوخته است، چهره‌های مشهوری نیستند و نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وي با بيان اينکه مردم نگاه مثبتی به این جریان ندارند، يادآور شد: در تاریخ 8 ساله‌ای که مجلس و دولت در اختیار اصلاح‌طلبان بود و دولت مجلس پشتيبان يکديگر بودند و گفتمانشان واحد بود ( تمام لوایحی که دولت به مجلس می‌فرستاد آنها تصویب می‌کردند) موفقییت چشمگیری در عرصه داخلی و خارجی نداشته اند؛ در عرصه خارجی سیاستشان سیاست انفعالی بوده در عرصه اقتصادی هم این موضوع در اولویت کاریشان نبود. در عرصه فرهنگي، اعتقادی و دینی هم بیشتر هجمه به اعتقادات اسلامی بود.

حجت‌الاسلام روانبخش در اين باره تاکيد کرد:‌ بنابراين دلیلی برای اینکه مردم به این گفتمان رجوع کنند وجود ندارد؛ مگر آنکه بخواهند عنوانش را عوض کنند و با یک عبارت دیگر وارد انتخابات شوند.


آیت‌ الله‌ هاشمی به صحنه آید قالب جبهه اصولگرایی به نفع وی کنار می‌روند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: در انتخابات سال آينده رقابت جدب میان اصولگرایان خواهد بود؛ فکر می‌کنم یک پایه از این رقابت جبهه پایداری است و رقیب جدی آن هم از میان اصولگرایان دیگریست که در مجلس نهم، فعاليت مي‌کردند؛ اين درصورتي است که آیت‌الله‌هاشمي به صحنه نيايد.

وي ادامه داد: اگر آیت‌ الله هاشمی به صحنه آید قالب جبهه اصولگرایی به نفع وی کنار می‌روند،‌ به وي‍ژه اينکه دبیرکل جبهه پیروان آقای عسگراولادی نگاه مثبتی به وی دارد.

حجت‌الاسلام روانبخش اظهار داشت: فکر می‌کنم اگرآیت‌الله‌ هاشمی به صحنه انتخابات آید می‌تواند یک قطب تشکیل دهد که اصلاح‌طلبان به اضافه جمعی از اصولگرایان سنتی را زیر پر خود قرار دهد؛ بنابراین انتخابات احتمالا دو قطبی بین جبهه پایداری و آیت‌ الله‌ هاشمی خواهد بود.


احمدي‌ن‍ژاد از مشايي کوتاه نخواهد آمد/تاييد صلاحيت مشايي يعني تاييد صلاحيت انحراف

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره کانديداي مورد حمايت دولت عنوان کرد: احمدی‌نژاد از مشایی کوتاه نخواهد آمد و البته مشایی تایید صلاحیت نخواهد شد، چراکه تایید مشایی یعنی تایید انحراف.

وي درباره برخي از گمانه‌زني‌ها مبني بر اينکه احمدی‌نژاد مي‌تواند براي تاييد صلاحيت مشايي فشار ايجاد کند،‌ عنوان کرد: رئيس‌جمهور نمی‌تواند فشار بیاورد؛ مقام معظم رهبری برای معاون اولی ایشان حکم حکومتی صادر کردند که عزل شود چنین فردی برای ریاست‌جمهوری قطعا امتیاز نخواهد آورد.

حجت‌الاسلام روانبخش در پايان براي جمهوري اسلامي ايران در سال 92 آرزو کرد: امیدواریم جمهوری اسلامی به همه قله‌های پیشرفتی که مقام معظم رهبری برای جمهوری اسلامی در نظر گرفته اند برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار