مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی « همایش ملی گز » گفت: این همایش، اردیبهشت ماه سال آینده ( 1392 ) به منظور معرفی این صنعت در شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

فرشاد طهماسبی، در کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی « همایش ملی گز » افزود: باید با تعامل وهمکاری مطلوب مدیران روابط عمومی دستگاه های استان چهارمحال و بختیاری، در اطلاع رسانی و تبلیغات همایش ملی گام برداشت.
وی، با بیان ظرفیت های بالای استان چهارمحال و بختیاری، در تولید این شیرینی، افزود: باید تلاش شود در این همایش، اصالت گز که مختص به استان چهارمحال و بختیاری و شهر بلداجی است بیش از گذشته به مردم معرفی شود.
طهماسبی، با بیان حساسی بالای کار با توجه به تلاش استان دیگر درخصوص معرفی این شیرینی به عنوان سوغات خود، تصریح کرد: باید تلاش شود با فکر خلاق و بسته های تبلیغاتی پرمحتوا، معرفی همایش در کشور انجام شود.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی « همایش ملی گز » گفت: برای توسعه صنعت گز و معرفی هرچه بیشتر این صنعت به ایرانیان و جهانیان، باید کار فرهنگ سازی به وسیله دستگاههای اجرایی انجام شود تا بتوان شاهد رشد در این زمینه باشیم.

« همایش ملی گز »، در سه بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و 18 محور برگزار می شود.

شیرینی « گز »، سوغات تولیدی شهر بلداجی در استان چهارمحال و بختیاری است.

 شهر بلداجی، از توابع شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، و در 35 كیلومتری شهر شهرکرد؛ مركز این استان قرار دارد که مركز تولید گز در کشور و یا به اصطلاح « پایتخت گز ایران » محسوب می شود و کمتر مسافر و گردشگری است که از سوغات « گز » این شهر، چشم پوشی کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.