مدیرکل استاندارد خوزستان از توقیف محصول كنسرو ماهي تن با نام تجاری ناشاتون به دلیل جعل نشان استاندارد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ دهدشتی زاده گفت : عده ای سودجو تحت عنوان شرکت کنسروسازی مانام آبادان اقدام به تولید بدون مجوز محصول كنسرو ماهي تن در محلی نامشخص نموده و نیز نشان ملی استاندارد ایران را بر روی محصول فوق جعل نموده اند. که مصداق بارز جعل نشان استاندارد می باشد و اقدامات حقوقی لازم جهت برخورد با متخلفین درحال پیگیری است.
وی افزود: شرکت مذکور تعطیل بوده و افراد سودجو به صورت غیرقانونی اقدام به تولید و توزیع كنسرو ماهي تن با این نام نموده اند، که در طی بازرسی های بعمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل از سطح بازار، کالای مذکور شناسایی و توقیف گردید.
وی از شهروندان عزیز خوزستانی درخواست کرد در صورت مشاهده کنسرو ماهی تن با نام تجاری ناشاتون ضمن عدم خرید مراتب را جهت حضور بازرسان این اداره کل در محل و توقیف و جمع آوری آن به این اداره کل اطلاع دهند.
در همین راستا معاون فنی اداره کل استاندارد خوزستان گفت : هموطنان محترم می بایست در هنگام استفاده از هر نوع کالایی حتماً از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل نمایند و همچنین اعلام داشتند که این اداره کل به عنوان متولی تعیین کیفیت کالا اهتمام جدی در استانداردسازی واحدهای تولیدی و نیز اعلام و معرفی عمومی تولیدکنندگان متخلف و فاقد نشان استاندارد و نیز ارجاع آنان به مراجع ذیصلاح قضایی را دارد ./س


برچسب ها: شناسایی ، تن ماهی ، جعلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.