مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: 19 هزار نفر از مددجویان شهری این استان از خدمات بیمه درمانی این نهاد بهره‌مند هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: 96 درصد از هزینه‌های درمانی خانواده‌های زیرپوشش به جز روستاییان و شهرهای زیر 20 هزار خانوار توسط کمیته امداد تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات و معضلات خانواده‌های زیرپوشش ساکن شهرهای زیر 20 هزار خانوار و روستاییان است افزود: امیدواریم با برگرداندن بیمه درمانی این افراد به کمیته امداد یکی از مشکلات آنان رفع شود.

حسین‌پور با اشاره به اینکه مهم‌ترین سرفصل این نهاد را مباحث فرهنگی و ارتقاء آگاهی خانواده‌های زیر پوشش در این زمینه‌ها است، گفت: این نهاد از تمامی ظرفیت‌های برای این امر بهره می‌برد که در حال حاضر نیز با به‌کارگیری رابطان مدارس برای رفع مشکلات دانش آموزان در زمینه‌های مختلف تحصیلی و خانوادگی استفاده می‌کند .

وی با بیان اینکه هم اکنون 7 هزار و 500 دانش آموز در سطح استان از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: با پیگیری و کنترل مشاوران و رابطان وضعیت تحصیلی این افراد در مقایسه با دانش آموزان بد سرپرست بهتر است.
برچسب ها: مددجو ، بیمه ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.