معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: در تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در نوروز با مشکلی مواجه نیستیم.

غلامرضا دیزج‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: اقلام مورد نیاز مردم برای نوروز خریداری و با توجه به میزان تقاضا در بازار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در تهیه و توزیع این اقلام با مشکل خاصی مواجه نیستیم، تصریح کرد: اقلام مورد نیاز در حال حاضر در سردخانه‌های این استان ذخیره‌سازی شده‌اند.

دیزج‌نژاد با تاکید بر انجام کار کارشناسی در مورد تقاضای مردم برای خرید کالاها، افزود: برای این منظور در مرحله نخست باید نوع تقاضا و میزان تقاضای مردم مشخص شود.

وی با تاکید بر افزایش میزان بازرسی و نظارت از واحدها، اعلام کرد: در حال حاضر نظارت و بازرسی از بازار به صورت متناوب اجرایی می‌شود ولی با نزدیک شدن به نوروز احتمال تخلف برخی واحدها وجود دارد که برای جلوگیری از این امر نیاز است تا بازرس‌ها و ناظران حضور فعال‌تری در بازار داشته باشند.

دیزج‌نژاد تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز مردم را گام موثری در راستای تنظیم بازار عنوان کرد و گفت: تهیه و توزیع این اقلام می‌تواند در تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها نقش مهمی ایفا کند.

وی اظهار داشت: با توجه به میزان تقاضا خریدها در این استان انجام گرفته و با توجه به نیاز مردم و نزدیک شدن به نوروز این اقلام را در اختیار مردم قرار می‌دهیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.