نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، ولایتمداری مردم درهمه صحنه های دفاع از نظام، به ویژه انتخابات سال آینده را خنثی كننده فتنه های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نكونام در خطبه های نمازجمعه این هفته شهركرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: مردم با پیروی از ولی فقیه عادل جامع الشرایط، توانستند فتنه 88 دشمن را خنثی كرده و بدخواهان را در رسیدن به اهداف، مایوس كنند.

وی عنوان كرد: بیداری و بصیرت ملت، سد محكمی در برابر یاوه گویی ها و توطئه های دشمن است و ملت ایران نشان داده است كه بصیرتی كه در كشور در میان مردم به ویژه جوانان موج می‌زند و به دیگر كشورهای اسلامی دنیا نیز صادر شده، خاموش شدنی نیست.

امام جمعه شهركرد تصریح كرد: اعتقاد به اصل ولایت و حمایت مردم از ركن نظام جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ادامه این مسیر، بیمه كننده نظام جمهوری اسلامی در برابر بدخواهی دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در ادامه سخنان خود، با بیان برگزاری دو انتخابات در سال 1392 در كشور، اضافه كرد: باید زمینه حضور حداكثری مردم در این انتخابات فراهم شده و این انتخابات به همایش نشاط و شور ملی تبدیل شود.

خطیب جمعه شهركرد، همچنین با بیان اینكه دشمنان هیچ گاه از توطئه افكنی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی دست بر نداشته و نخواهند برداشت افزود: با ولایت فقیه بودن با آسیب ندیدن انقلاب و نظام، مساوی است.

حجت الاسلام نكونام با اشاره به مناسبت های هفته و فرا رسیدن هفته منابع طبیعی، حفاظت وصیانت از منابع و درختان را برای سالم سازی محیط زیست و جلای روح و جسم انسان، ضروری خواند و گفت: با توجه به توصیه های مكرر دین اسلام، محیط زیست متعلق به همه نسل هاست و همه ما درمقابل صیانت و حفاظت از جنگل، محیط زیست و درختان مسوولیت داریم.

وی همچنین به هفته بزرگداشت مساجد اشاره كرد و افزود:كانون های فرهنگی و هنری مساجد، فرصتی مناسب برای حضور پرشور جوانان در این سنگرها و فرا گیری آموزش های دینی، خودسازی و بصیرت است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.