سرمربی استقلال گفت: تا قبل از اینکه 10 نفره شویم خیلی خوب بودیم ولی پس از آن محتاطانه بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال گفت: بازی خوبی بود، تا قبل از اینکه 10 نفره شویم خیلی خوب بودیم ولی پس از آن مجبور شدیم محتاطانه بازی کنیم.

وی افزود: طبیعی بود تراکتوری ها پس از خوردن گل فشارشان را بر روی دروازه ما زیاد کنند، حرکت برهانی را نمی پسندم،هر کاری بازیکن حریف کرد وی نباید چنین رفتاری می کرد. به خاطر اخراج وی ما 50 دقیقه زیر فشار بودیم ولی بازیکنانمان همت کرده و جبران کردند و از آنها تشکر می کنم.

وی ادامه داد: هنوز بازی های زیادی تا پایان لیگ مانده و زود است در مورد قهرمانی حرف بزنیم، اکنون تمام تمرکز خود را روی بازی با العین می گذاریم وبازی به بازی فکر می کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

قلعه‌نویی در مورد فحاشی هواداران استقلال به جواد کاظمیان گفت: من نشنیدم و جایی که شنیدیم گفتم این کار را نکنید. ما این موضوع را محکوم می‌کنیم و در این بازی سنگین گاهی اوقات احساسات غلبه می‌کند و اگر اتفاقی رخ داده از کسی که ناراحت است عذرخواهی کردیم.

وی در مورد اینکه برخی می گویند قلعه نویی مافیای فوتبال ایران است گفت: من به همراه استقلال اولین هایی بودیم که فوتبال پاک را به نمایش گذاشتیم!

وی تصریح کرد: همیشه این صحبت ها بوده است و تازگی ندارد، با توجه به اینکه من رابطه خوبی با مطبوعات ندارم این صحبت ها در مورد من عنوان می شود.

وی ادامه داد: یکی از مربیان تیم ملی به من گفت گادفادر( پدر خوانده ) و آپاچی! در حالی که من دهاتی ام و معنی این کلمات را نمی دانم!/آق




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار