معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 10گفت:‌برای افزایش بهبود کمی و کیفی خدمات رسانی تیم حمل و نقل عمومی به شهروندان وهمچنین اجرای طرح استقبال از بهار تدابیر ویژه ای در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است.

فرزاد اسکندرنژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر و تشریح مهم ترین اقداماتی که برای اجرای طرح استقبال از بهار در حوزه ترافیک انجام می شود، گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز و اجرای سنت حسنه صله ارحام، برای سهولت درتردد شهروندان و همچنین تشویق به استفاده از وسایل نقلیه، ایمنی مسافران و زیبایی بصری محدوده، عملیات خط کشی محوری به طول 30 هزار متر در خیابان های اصلی منطقه شامل خیابان آزادی، قصرالدشت، قزوین، کارون، جیحون و بزرگراه شهید نواب صفوی اجرا می شود.
وی در ادامه با اشاره به اجرای عملیات نگه داشت خطوط اتوبوس های تندرو در قالب ساماندهی، بهسازی و مرمت آسفالت معابر، بهبود روشنایی، نظافت و شستشوی آنها از مهم ترین اقدامات انجام شده در ادامه طرح استقبال از بهار است.
وی در خصوص دیگر برنامه های در دست اقدام گفت: ساماندهی چراغ های راهنمایی و رانندگی سطح منطقه، مرمت، تعمیر و نگه داری نمادها و تابلوهای ترافیکی، مرمت گاردریل های بزرگراه شهید نواب صفوی، از دیگر برنامه های در دست اقدام این اداره است.
وی در خصوص دیگر برنامه های پیش بینی شده استقبال از بهار خاطر نشان کرد: شست و شوی تابلوها و نمادهای راهنمایی و رانندگی، همسطح سازی و پوشش روی انهار با استفاده از پل های فلزی، ساماندهی ایستگاه های اتوبوس در سطح محدوده شامل تأمین روشنایی، پوشش سقف، نصب شیشه، نصب تابلو، رنگ آمیزی، نظافت و شست و شو و رنگ آمیزی پل های عابر پیاده در دستور کار قرار گرفته است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار