سرمربی تیم واليبال گاز تهران گفت: با توجه به بازیکنان و برنامه ریزی که داشتیم رده سومی ما را راضی نکرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، تیم واليبال گاز تهران در پایان لیگ برتر بانوان در رده سوم قرار گرفت و این در حالی بود که  در روز آخر مسابقات این تیم هم شانس قهرمانی داشت.
سیما صدیقی در این باره گفت: از عملکرد تیم گاز در نیم فصل دوم رضایت دارم و معتقدم ضربه ای که تیم ما در نیم فصل اول به خاطر برخی بی برنامگی ها خورد جبران ناپذیر بود و ما را از رسیدن به قهرمانی دور کرد. به هر حال ما با در اختیار گرفتن بازیکنان خوب برای قهرمانی برنامه ریزی کرده بودیم نه رده سومی ، اما این اتفاق رخ نداد. تا روز آخر هم سعی کردیم نتایج را جبران کنیم که استرس از شکست، روی همه تاثیر گذاشته بود.
وی در مورد لیگ امسال افزود: امسال لیگ خوب و باکیفیت برگزار شد با وجود اینکه تعدا تیم ها کم بود اما کیفیت بالا بود. به هر حال امیدوارم برای سالهای بعد فدراسیون برای افزایش تعداد تیم های باکیفیت در لیگ برتر تلاش کند و اسپانسرهای بیشتری را وارد این مسابقات کند چراکه این موضوع به نفع والیبال بانوان است.
سرمربی تیم گاز تهران در مورد فصل آینده توضیح داد: گاز اسپانسر خوب و مطمئنی برای ما است و از دست دادن این اسپانسر برای لیگ بانوان خوشایند نیست. این تیم چهار سال است که در لیگ حضور دارد و با این شرایط هنوز مشخص نیست که این تیم برای سال آینده باز هم در لیگ شرکت می کند یا نه.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار