مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: ما یک بازی ایده آل و زیبا را مقابل تیم سایپا به نمایش گذاشتیم.

مصطفی کارخانه،در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما یک گام بزرگ را در لیگ برتر والیبال برداشتیم، در تاریخ ورزش ایران بی سابقه است که تیم تازه واردی که در دقیقه 90 با بازیکنان روی زمین مانده بسته شود بتواند به فینال راه پیدا کند.
سرمربی تیم والیبال متین ورامین  تصریح کرد: بازیکنان ما در لیگ برتر امسال بسیار همدل و شاداب بودند. با بهره گیری از آنها و 2 الی 3 مهره تأثیرگذار توانستیم تا این جای کار پیش رویم.
 
وي در ادامه گفت: ما در بازی مقابل سایپا برای لحظه از بازی برنامه داشتیم، با وجود آنکه 2 بر صفر از حریف عقب افتاده بودیم اما توانستیم خود را در زمین یافته و بازی را به نفع ورامین پایان دهیم.
 
کارخانه در خصوص قطعی برق سالن شهید گل عباسی اظهار داشت: با توجه آنکه سالن والیبال ورامین کوچک است برای رساندن شرایط نور آن به وضعیت ایده آل مجبور هستیم از پروژکتورهای قوی استفاده کنیم ورود فشار قوی باعث قطعی برق در برخی ساعت ها حتی در طول تمرین و بازی می شود.
 
وي قضاوت اين بازی را یکی از داوری های بی نقض لیگ عنوان کرد و گفت: ‌ابراهیم فیروزی یکی از باشخصیت ترین و با شرافت ترین داوری های والیبال ایران است اگر در بازي با سايپا اشتباهی شده بود به ضرر ما هم تمام شد ولی بازیکنان نباید زمین را ترک می کردند آنها باید ظرفیت ذهنی خود را تا حد مطلوب بالا ببرند.
ما هم در کرج باختیم ولی هیچ عکس العملی نشان ندادیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار