دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه اصلاح طلبان با چراغ خاموش آمده اند و به اصطلاح با مهره های سفید لیست خواهند داد.گفت:اصلاح طلبان اگر چه مشکل ناکارآمدی گفتمانشان را دارند ولی با تابلوهای متفاوت در انتخابات مجلس نهم شرکت می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، منوچهر متکی در همایش هیئت های داوری و اجرایی این جبهه در استان ها، افزود: برخی با ارایه تحلیل های غلط اظهار می دارند که جبهه دوم خرداد نیامده، پس خوب است به یک وزن کشی و زورآزمایی و رقابت بین اصولگرایان روی آوریم تلقی درست و واقعی نیست. چرا که آنها با چراغ خاموش آمده اند و به اصطلاح با مهره های سفید لیست خواهند داد.

وی اضافه کرد: دوستان ما می توانند ده سال به عقب برگردند و یکی از دلایل شکست اصلاح طلبان را در همین نکته جستجو کنند. خداوند با هیچ قومی عقد اخوت خاص نبسته است و تاریخ همیشه ظرفیت تکرار را دارد. اصلاح طلبان اگر چه مشکل ناکارآمدی گفتمانشان را دارند ولی با تابلوهای متفاوت در انتخابات مجلس نهم شرکت می کنند.

 

وی با اشاره به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در مبارزه با انحراف و فتنه، اظهار داشت: در سال ۸۸ فتنه ای بر ما تحمیل شد اما هدایت های مقام معظم رهبری از یک سو و فصل الخطاب بودن ایشان مبنی بر اینکه تا زنده هستم اجازه نخواهم داد «انحرافی» بر ارزش های انقلاب اسلامی حاکم شود، موثر واقع شد.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه مدت طولانی سپری شد تا سازوکار فعلی برای وحدت و همگرایی اصولگرایان، احیا شود، افزود: با این حال چهره های شاخص و بزرگان انقلاب نقش تاثیرگذاری را ایفا کردند چرا که آنها در دوره های گذشته در گروه داوری حضور داشتند تا اگر به اختلافی بر می خوردیم آن را داوری کنند؛ اما این بار خود به میدان آمدند و به این وسیله سازوکار جدیدی تشکیل شد.

متکی با بیان اینکه سازوکار فعلی جبهه متحد اصولگرایان با استفاده از تجربیات گذشته شکل گرفته است، افزود: در این سازوکار هیئت های اجرایی بار سنگین انتخابات را بر دوش دارند. از سوی دیگر توانسته ایم در اکثر استانها سازوکار انتخابات را عملیاتی کنیم.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان همچنین تصریح کرد: نامزدهای مورد نظر اصولگرایان باید منطبق بر منشور جامعتین و معتقد به مبانی اصولگرایی باشند و مسئولین استانی جبهه باید بر اساس این سازوکار نامزدهای مورد نظر را تعیین و معرفی کنند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه افکار عمومی به صورت دقیق انتخابات را رصد می کند، افزود: بدین وسیله باید نامزدهایی را شناسایی کرد که با موازین اصولگرایی منطبق باشند و از سویی دیگر نیز ظرفیت رای آوری را داشته باشند.

متکی خطاب به شرکت کنندگان در همایش هیئت های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در استانها، گفت: مهمترین وظیفه هر ستاد انتخاباتی در استانها تعیین گزینه های انتخاباتی به دور از حب و بغض های سیاسی است. ضمن آنکه باید بر تداوم حضور حداکثری گفتمان اصولگرایی در مجلس شورای اسلامی تاکید نماییم.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در ادامه سخنانش به آرمان های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: برای همه ما آرمان های انقلاب به عنوان اصلی مشترک شناخته می شود چرا که این آرمان ها برآمده از انقلاب و رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که این مبنای سعادت انسان و استقرار عدالت و محو ظلم و ستم است./ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار