بروجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بارش برف سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی به جزایر سه‌گانه را لغو کرد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از لغو سفر اعضای این کمیسیون به جزایر سه‌گانه به دليل بارش شديد برف و لغو پروازها خبر داد.

علاءالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ از لغو سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به "جزایر سه‌گانه" خبر داد و گفت: به دلیل بارش شديد برف  امکان سفر به اين جزاير ميسر نشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: اصل سفر اعضای این کمیسیون به جزایر سه‌گانه به قوت خود باقی بوده و در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

نماینده بروجرد تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 12 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مقدمات سفر به این جزایر را فراهم کرده و ساعت 4بامداد امروز (پنج‌شنبه 17 اسفندماه) در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد حضور یافتند ولی پس از 3 ساعت انتظار به دلیل بارش برف شدید و لغو پروازها این سفر نیز لغو شد.

لازم به ذکر است؛ پیش‌تر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در راستای وظیفه ذاتی خود و بازدید از اماکن حساس کشور بنا داشتند از جزایر سه‌گانه (ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک) کشورمان بازدید به عمل آورند.

در همین راستا منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به باشگاه خبرنگاران گفته بود؛ این سفر 18 اسفندماه صورت می‌گیرد ولی به دلیل صدور بیانیه شورای همکاری خلیج فارس یک روز زودتر یعنی هفدهم اسفندماه صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، امنیت ، سفر ، جزایر ، بارش ، برف ، لغو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار