مدير مرکز عصب شناسي و جراحي مغز و اعصاب جان هاپکينز و از منتقدان سرشناس دولت آمريکا در گفتگو با فاکس نيوز تاکيد کرد مردم آمريکا از پرواز هواپيماهاي بدون سرنشين مجهز به سلاح بر بالاي سرشان نگران هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ دکتر بن کارسون درباره انتقادها از استفاده هواپيماهاي بدون سرنشين در داخل آمريکا و حتي هدف قرار دادن مردم گفت بسيار آزار دهنده است که مسئولان جواب مشخصي به سؤالات در اين خصوص نمي دهند. چرا مسئولان نمي گويند که از اين وسيله قرار است براي جاسوسي از مردم يا حتي کشتن آنها استفاده شود.

                                           

 متاسفانه هم اکنون شرايط در آمريکا طوري است که بسياري مي ترسند حرف خود را بزنند و ديدگاههاي سياسي خود را بيان کنند و هميشه مراقبند که مبادا از آنها جاسوسي شود. حال اگر هواپيماهاي بدون سرنشين به همين منظور بالاي سر ما پرواز کنند که آن طور که گفته شده قرار است تا ده سال آينده بيش از ده هزار فروند از آنها در آسمان آمريکا پرواز کنند، ديگر مردم احساس امنيت نمي کنند و حريم خصوصي آنها به کل از بين مي رود. اگر قرار باشد برخي از اين هواپيماها به سلاح مجهز باشد، ترس و وحشت سراسر آمريکا را فرا خواهد گرفت. 

اين پزشک آمريکايي درباره طرح اوباما براي اصلاح بيمه درماني نيز گفت به نظر من اعتراضات مردمي به سياستهاي دولت هر روز گسترده تر مي شود و هر چه مردم درباره آنچه اطرافشان مي گذرد، آگاه تر شوند، اعتراضاتشان نيز شديدتر مي شود. دولت هم متقابلا تلاش مي کند با ارعاب کساني که حقايق را براي مردم روشن مي کنند، مانع گسترش اعتراضات مردمي شود. 

اين منتقد دولت اوباما گفت يکي از خواسته هاي مردم آمريکا اين است که دولت به آنها پاسخگو باشد و در سياستهاي خود شفافيت داشته باشد اما متاسفانه دولت آن طور که بايد، شفاف سازي نمي کند. اساسا در مواردي که کارها پشت پرده و بدون رضايت مردم انجام شده ، خوب جواب نداده است. 




برچسب ها: جاسوس ، سرنشین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار