مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: توهم مضحك شيخ هاي عرب درباره جزاير سه گانه ايراني، اعلام مواضع و برنامه هاي انتخاباتي پيروان در اجلاس سراسري هفته آينده، نيروي دريايي ارتش به اقيانوس اطلس هم خواهد رفت و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

توهم مضحك شيخ‌هاي عرب درباره "جزاير سه‌گانه ايراني" ناشي از كجاست؟
جمعیت ابوموسی بر طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۸۵، برابر با یک هزار و 700 هزار نفر بوده ‌است که بیشتر این ساکنان، شهروندان ایرانی هستند و اقلیت اماراتی که در آن ساکن هستند اما شهروندان ساکن در اين جزایر ايراني به ویژه در ابوموسی غالبا جمعیت جزیره خود را ۷۵ میلیون نفر می‌دانند؛ این بدان معناست که این قطعه نه تنها بخشی تفکیک‌ناپذیر از ایران‌زمین است بلکه خط مقدم سرزمین ایران است.

باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: اعلام مواضع و برنامه‌های انتخاباتی "پیروان" در اجلاس سراسری هفته آینده

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره جزئیات جلسه امروز اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان گفت:‌ برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاس سراسری این جبهه مهمترین موضوع مورد بحث و بررسی در جلسه امروز بود.

لاریجانی تاكيد كرد جمهوري اسلامي ايران الهام بخش كشورهاي منطقه/ گسترش موج دموکراسی خواهي در كشورهاي اسلامي



رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ یکی از عناصر مهم قدرت راهبرد الهام‌بخشی نیروهای مقاومت هستند؛ ابزار مهم رهبر ظرفیت دفاعی کشور بوده و باید قرص و محکم گفت از نیروهای مقاومت دفاع می‌کنیم.

امير صيادي در جمع خبرنگاران: نيروي دريايي ارتش به اقيانوس اطلس هم خواهد رفت

فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: همان طور كه به اقيانوس آرام رفتيم يعني مي‌توانيم به اقيانوس اطلس هم برويم و اين كار را انجام خواهيم داد.

حجت‌الاسلام مير تاجديني در جمع خبرنگاران: دولت از كانديداي خاصي در انتخابات پيش رو حمايت نمي‌كند
معاون رئيس جمهور در اجراي قانون اساسي گفت: دولت در انتخابات دخالتي نداشته و از كانديداي خاصي حمايت نمي‌كند البته اين شايعات در مورد دولت وجود داشته اما دولت در انتخابات تنها يك مجري انتخابات است.

روزشمار قربانيان ترور به دست منافقين/ ترور 9 ايراني بي‌گناه در 17 اسفند ماه
گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی‌ شاهرودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: ضرغامی گزارش خوبی را درباره فعالیت‌های صدا و سیما در مجلس خبرگان ارائه کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صحبت‌های رئیس سازمان صدا و سیما در سیزدهمین اجلاس خبرگان گفت: ضرغامی گزارش خوبی را درباره فعالیت‌های دشمنان اسلام که جهت به فساد کشاندن جوامع اسلامی مخصوصا در کشورمان انجام می‌دهند، ارائه کرد.

عسگري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: گزارشگر حقوق بشر در خدمت غرب و منافقين/ گزارش‌هاي مغرضانه "احمد شهيد" نقض حقوق ملت ايران است

يك حقوقدان بين‌المللي گفت: سازمان ملل نبايد فضاي حقوقي ايران را مبتني بر گزارش‌هاي واهي احمد شهيد قلمداد كند و اين در حالي است كه گزارش‌هاي مغرضانه وي حقوق ملت ايران را نقض مي‌كند.

بروجردي در گفتگوبا باشگاه خبرنگاران: گزارش "احمد شهيد" سياسي بوده و برخلاف واقعيت‌هاست
رئيس كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس با انتقاد از گزارش "احمدشهيد" گفت: اين گزارش سياسي بوده و برخلاف‌هاي واقعيت‌هاي جامعه ما است.

بختياري: 10 هزار زنداني جرائم غيرعمد آزاد مي‌شوند

وزير دادگستری، نتيجه نشست 3 جانبه سازمان زندان‌ها، ستاد ديه و نماينده رئيس جمهور را مصوبه تامين هزينه آزادي 10 هزار زنداني جرائم غير عمد اعلام كرد.

نیکفر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: ارائه لیست 40 نفره شورای شهر جامعه مهندسین به جبهه پیروان



عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: جامعه اسلامي مهندسين ليستی 40 نفره کانديداي شورای شهر را به جبهه پيروان ارائه داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار