معاون درمان وزارت بهداشت گفت : طرح پزشک خانواده از اول سال آينده در سه استان اذربايجان شرقي ، اذربايجان غربي و اردبيل آغاز خواهدشد .

دکتر حسن امامي رضوي معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز روساي دانشگاه هاي علوم پزشکي آذربايجان شرقي ، آذربايجان غربي و اردبيل و استانداران و فرمانداران اين استانها براي اجراي طرح پزشک خانواده خبر داد و گفت : بر اساس برنامه ريزي هاي انجام گرفته قرار است طرح پزشک خانواده علاوه بر دو استان مازنداران و فارس که در گذشته شروع شده بود و نيز استانهاي قزوين و يزد که طي يک ماه اخير شروع شده است با آماده سازي شرايط در استانهاي اذربايجان شرقي ، آذربايجان غربي و اردبيل شروع مي شود.

وي تصريح کرد: بر اساس نتايج جلسه امروز که با هدف برنامه ريزي و بررسي موانع برگزار شد معين شد که با رفع موانع ، طرح پزشک خانواده در سه استان اذربايجان شرقي ، اذربايجان غربي واردبيل اجرايي شود .

معاون درمان وزارت بهداشت اظهار کرد : موانع اين عرصه خيلي جدي نبوده و بيشتر به صورت ابهاماتي در اجراي طرح است که با رفع موانع طي دوتا سه هفته آينده مشکلات برطرف و طرح پزشک خانواده اجرايي خواهدشد .

وي در پايان با بيان اينکه مشکلات اجراي اين طرح اساسي نيست خاطرنشان کرد: اوايل سال اينده طرح پزشک خانواده در اين سه استان و در تمام سطوح اجرا خواهد شد ./ع2

برچسب ها: بهداشت ، خانواده ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار