استاندار اردبیل گفت: دو هزار طرح عمرانی در نقاط مختلف استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اكبر نیكزاد امروز در جلسه شورای اداری استان افزود: بسیاری از این طرحها با حضور رئیس جمهوری در دهه سوم اردیبهشت ماه سال آینده در اردبیل افتتاح می شود.

وی به خدمات دولت در خصوص افتتاح طرحهای مهم در استان اشاره كرد و گفت: تعدادی از طرحها و خدمات در دهه فجر امسال افتتاح شد و بخش دیگری از طرحها نیز درجریان سفر رئیس جمهوری به استان و همچنین به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

نیکزاد با اشاره به ظرفیت های استان در خصوص كشاورزی و گردشگری از اختصاص یك هزار و 320 میلیارد ریال تسهیلات به حوزه كشاورزی استان اردبیل خبر داد .

استاندار اردبیل افزود: در حوزه گردشگری نیز برای ایجاد هتل ها و مراكز آب درمانی در چند سال گذشته بیش از 20 هزار میلیارد ریال از سوی سرمایه گذاران هزینه شده است.

وی به اقدامات زیرساختی در حوزه راه آهن در استان اشاره كرد و اتمام طرح راه آهن اردبیل - میانه را در رونق گردشگری و اقتصادی استان موثر دانست.

نیکزاد همچنین به وجود دو فرودگاه در استان اشاره كرد و افزود: چند دستگاه ناوبری برای فرودگاه های استان اردبیل خریداری شده كه با نصب این دستگاه ها از لغو پروازها در استان جلوگیری خواهد شد./ع

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، طرحها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.