جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای حفاظت از امنیت و آسایش میهمانان نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  یاسوج کمیسیون اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با محوریت برنامه‌ریزی و راه‌کارهای لازم در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی، خبرنگاران و خبرگزاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
محمد‌علی زارعی در این نشست چهارشنبه آخر سال را بنایی جهت شادی و تخلیه هیجانات جوانان و دیگر افراد جامعه عنوان کرد و گفت: امروزه شادی برخی افراد در چهارشنبه آخر سال باعث بروز برخی مشکلات اعضای جامعه شده و باید گفت امروزه چهارشنبه آخر سال به چهارشنبه‌سوزی تبدیل شده است.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیروی انتظامی مطابق قانون موظف بوده تا امنیت مردم و جامعه را فراهم سازد از این رو در چهارشنبه آخر سال باید مسیرهای پرتردد و عبور و مرور عمومی در سطح شهر را به منظور جابه‌جایی مصدومین، تصادفات ناگهانی و دیگر مشکلات در نظر داشته باشد./ع
برچسب ها: یاسوج ، امنیت ، حفاظت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.