فرمانده انتظامی مراغه گفت: محموله انواع سیگارت قاچاق توسط ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان مراغه توقیف و تعداد 14 هزار و 700 پاکت سیگارت خارجی کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عیسی هاتفی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر جابه‌جایی محموله قاچاق در بیراهه‌های روستاهای اطراف این شهرستان، بلافاصله ماموران یگان امداد ‌وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا عوامل یگان امداد با انجام گشت‌زنی در محور مذکور به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند که خودروی مورد نظر بدون توجه به علائم پلیس اقدام به فرار کرده و با ریختن میخ و زدن دودزا سعی در خارج کردن ماموران از جاده را داشته که با مشاهده جدیت ماموران، در فرصتی مناسب در جاده‌ای انحرافی خودرو خود را رها و متواری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه متهم با توجه به شرایط خاص منطقه موفق به فرار شد، افزود: در بازرسی از خودرو به جا مانده تعداد 14 هزار و 700  پاکت انواع سیگار خارجی قاچاق که به صورت بسیار حرفه‌ای در صندوق عقب و صندلی عقب جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی پلیس، نقش اساسی در رشد و شکوفایی شاخص‌های اقتصادی دارد.
برچسب ها: مراغه ، سیگار ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.