مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: در ایام نوروز پنج شبکه سیار از این اداره کل به فعالیت ها و تخلفات واحدهای صنفی نظارت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان غلامرضا صالحی دیروز در جمع خبرنگاران افزود: در ایام نوروز بیشترین اولویت نظارت و کنترل بر پوشاک، آجیل و نرخ حمل و نقل درون شهری و برون شهری است.

وی اضافه کرد: در این مورد تمام شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان به صورت شبانه روز همکاری لازم با سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نظارت بر فعالیت صنوف و فعالان بازار فقط به عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است و در صورت ارسال گزارش تخلف از سوی این سازمان، اداره کل تعزیرات حکومتی به این تخلفات رسیدگی خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با بیان اینکه تا پایان بهمن سالجاری بیش از 37 هزار پرونده به این اداره وارد شد، افزود: از این تعداد 35 هزار و 917 پرونده مختومه اعلام شد.

وی اضافه کرد: محکومیت این تعداد پرونده بیش از 563 میلیارد ریال بود که از این میزان بیش از 438 میلیارد ریال وصول شد.

صالحی تعداد پرونده های منجر به محکومیت 500 میلیون ریال به بالا را 101 فقره عنوان و اظهار کرد: 86 نفر از پرونده داران به زندان فرستاده شدند.

وی تصریح کرد: پنج فقره پرونده مربوط به عرضه برنج خارج از شبکه توزیع با جریمه 90میلیارد ریالی، یک فقره پرونده گرانفروشی مواد پتروشیمی با جریمه بیش از 180 میلیارد ریالی و پنج فقره قاچاق کالا و ارز با جریمه بیش از 40 میلیارد ریالی از جمله پرونده های بررسی شده است.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، برنج ها و تمام کالاهای کشف شده در این مدت توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق تعاونی ها میان مردم توزیع شده است.

وی تعداد پرونده های ملی و مهم وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان را 153 فقره تا پایان بهمن عنوان کرد و گفت: کل میزان محکومیت این تعداد پرونده بیش از 40 میلیارد ریال بود.
صالحی با بیان اینکه به تخلفات در زمینه دارو، بهداشت و درمان طبق کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی رسیدگی می شود، اضافه کرد: تا پایان بهمن امسال، 30 پزشک متخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی اصفهان معرفی شدند/ع.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.