ششمین سالگرد ارتحال آیت‌الله فاضل لنکرانی در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام نورموسوی مسؤول ستاد سالگرد حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی در نشست خبری که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، گفت: این مراسم با حضور مراجع تقلید، علما، مسؤولان و اقشار مختلف مردم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی 22 فروردین سال آینده بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

وی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان‌ها، ائمه جمعه استان‌ها، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، صدا و سیما، ستاد عالی مساجد، آموزش و پرورش استانداری و شهرداری قم در برگزاری ششمین سالگرد حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی مشارکت خواهند داشت.

حجت‌الاسلام نورموسوی برنامه معنوی طرح تلاوت نور و ختم قرآن شب جمعه 22 فروردین 92 بعد از نماز مغرب و عشاء 20 هزار مسجد کشور و تبیین آثار و اندیشه‌های آن عالم بزرگ در مدارس علمیه سراسر کشور را از دیگر برنامه‌های ششمین سالگرد حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی است.

وی افزود: مراسم سالگرد حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی همزمان با اسلامی ایران در کشورهایی همچون اسپانیا، هلند، انگلیس، سوئد، آذربایجان، روسیه، پاکستان، افغانستان، بحرین، عربستان، کویت، هندوستان و عمان برگزار می شود.

آیت الله العظمی فاضل لنکرانی از شاگردان ایت الله بروجردی و امام خمینی بود که خدمات شایانی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نظام اسلامی و مردم داشت.

آیت الله العظمی فاضل لنکرانی از مراجع تقلید، 26 خرداد 1386 بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت و پیکرش در جوار حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.