مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: جشن های نیکوکاری ، ترویج فرهنگ نوعدوستی و احسان است تا در این فضای خیرخواهی، دانش آموزان فرهنگ بخشش بی منت را تمرین کنند و به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان "حسین حنطه ای" در آیین جشن نیکوکاری در مدرسه دخترانه ابن سینای کاشان افزود: جامعه انسانی، نیازمند توسعه ارتباطات و پیوندهای عاطفی میان مردم است و این مهم به عنوان رمز سعادت بشریت در تعالیم آسمانی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: انسانیت انسان حکم می کند تا به اطرافیان خود با حس نوعدوستی توجه داشته باشد و این گمشده دنیای امروز است که گرفتار مشکلات فردی خود شده اند.

به گفته وی، هر یک از ما براساس وظیفه انسان دوستانه و دینی خود باید در مسیر توسعه فرهنگ احسان، همدردی عمومی، محبت به دیگران و تعاون اجتماعی تلاش کنیم.

کارشناس مسوول انجمن اولیا و مربیان مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: جشن نیكوكاری امسال با شعار "همت مردمی، سلامت و توانمندی خانواده ها" به مدت سه روز برگزار می شود.
"حمیدرضا چرختابیان" افزود: اولین روز جشن نیکوکاری دیروز در مدارس آغاز شد، روز پنجشنبه در میدانهای اصلی شهر و روز جمعه در مصلی نمازجمعه خواهد بود و کمک های جمع آوری شده، به مدارس تحویل داده می شود تا پس از شناسایی خانواده های نیازمند، در اختیار آنها قرار بگیرد.

به گفته وی، جشن امسال با شعار ، 60ثانیه وقت لازم است تا شادی را بر خانواده ها هدیه کنیم . برگزار شد/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.