مديرعامل شركت معادن قدس رضوي از افزايش 260 درصدي ظرفيت توليد سنگ در بخش این معادن را خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،حسين اسماعيلي با بيان اينكه ميزان توليدات اين شركت نسبت به سال‌هاي گذشته افزايش چشمگيري داشته است، گفت: با تاسيس كارخانه نهبندان در سال 1387 و نصب و راه‌اندازي دستگاه‌هاي برش، ظرفيت توليد سنگ‌هاي گرانيت ده‌قيبي و نهبندان در اين شركت، نسبت به سال 1389 دو برابر افزايش داشته است.

وي گفت: با به‌كارگيري شيوه‌هاي نوين و صحيح مديريتي، وضعيت توليد در اين شركت بسيار بهبود يافته به طوري كه، موفق به صدور سنگ به كشورهايي نظير تركمنستان، عراق و كشورهاي مجاور شده‌ايم كه استقبال خوبي از كيفيت و كميت توليدات اين شركت به عمل آمده است.

اسماعيلي ثبات بازار، قيمت مواد اوليه و هزينه‌هاي توليد را از جمله مهم‌ترين عوامل تاثيرگذار در توليد سنگ دانست و گفت: حمايت از توليد داخلي، مهار و كنترل بازار و موضوع حمل و نقل از جمله راهكارها براي رونق بازار و توسعه روند ادامه فعاليت‌ها مي‌باشد.

وي خاطرنشان كرد: با داشتن دوكارخانه بزرگ فرآوري سنگ در مشهد و نهبندان موفق به تامين سنگ مورد نياز اماكن متبركه، شركت‌هاي زير مجموعه آستان قدس رضوي و ديگر پروژه‌هاي ملي و استاني شده‌ايم.

مديرعامل شركت معادن قدس رضوي مهم‌ترين پروژه‌هاي انجام گرفته در اين شركت را، طرح بازسازي حرم مطهر حضرت رضا(ع)، كارخانه نخريسي، بازارچه مرزي دوغارون، الهيه تهران و ايستگاه‌هاي روگذر و زيرگذر قطار شهري مشهد و ... برشمرد.

وي تصريح كرد: با داشتن بيش از 200 نيرو فعال، فرصت اشتغال را به طور مستقيم براي 50 نفر و غيرمستقيم براي250 نفر به صورت پيمانكاري ايجاد كرده‌ايم./ع

 

برچسب ها: افزایش ، ظرفیت ، تولید ، سنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.