مربی فوتبال صبای قم، درخصوص بازی تیمش مقابل سپاهان گفت: تیم ما از لحاظ فنی مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد، فقط ترس ما از داور بازی است که عادلانه سوت نزند.

محمود فکری ، مربی صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم از لحاظ فنی مشکلی در مقابل تیم سپاهان ندارد و تنها مشکل تیم ما این است که تیم سپاهان ندارد و تنها مشکل تیم ما این است که داوران عادلانه قضاوت نمی کنند و از این جهت دچار فشار شدیدی هستیم.

وی ادامه داد: داوران نیز زیر فشار تیم های بزرگ هستند و می ترسند که سوت بر علیه تیمهای بالای جدول بزنند. امیدوارم داور با تجربه نترس و شجاع برای بازی ما با سپاهان بگذارند.

وی درباره نبود بازیکنان کلیدی صبا در این بازی گفت: ما جزو تیمهایی نیستیم که 32 بازیکن داشته باشد و 6،5بازیکن اصلی مان نباشد اذیت نشویم . جایگزین کردن برای بازیکنانی که نیستند سخت است.

وی در ادامه اظهار داشت: داور بازی با استقلال ضعیف عمل کرد علاوه بر این وی به جای مدیریت بازی کارت های زیادی بازیکنان ما داد که اقدامش درست شود.

مربی صبای قم درباره تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهانی ها خوب بازی می کنند و شایسسته قهرمانی در لیگ دوازدهم هستند. ما آماده بازی با این تیم هستیم اما ترسمان از داور بازی است .

وی در ادامه اظهار داشت: ما فقط در بازی با سپاهان نگران این هستیم که داور مسابقه نگاهش به سمت سپاهان باشد.

وی در خصوص وضعیت صبای قم تصریح کرد: شرایط تیم ما نسبتا مناسب است. خیلی از بازیکنان جوان ما هنوز خود را باور نکرده اند که می توانند مقابل تیمهای بالای جدول خوب بازی می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در بازی های باقیمانده امتیازهای کامل رابگیریم و جایگاهمان را در جدول رده بندی ارتقاء هستیم. /آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار