نشست پارلمان اردن که روز چهارشنبه با حضور عبدالله النسور نخست وزیر برای بررسی موضوع افزایش بهای مواد سوختی برگزار شده بود در پی تلاش یکی از نمایندگان براي استفاده از اسلحه تعطيل شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران   خبرگزاری رسمی اردن « پترا » اعلام کرد خلیل عطیه معاون رئیس پارلمان اردن که ریاست نشست امروز را بر عهده داشت جلسه را تعطیل و به زمان دیگری موکول کرد.

این خبرگزاری افزود عطیه بعد از این که النسور به ملاحظات و تذکرات نمایندگان و همچنین مطالبات قبلی آنان درباره عدول دولت از تصمیمش مبنی بر افزایش بهای مواد سوختی واکنش نشان داد جلسه پارلمان را تعطیل کرد و گفت: « بروز بی نظمی و هرج و مرج در صحن پارلمان باعث شد آن را تعطیل کنم. »

معاون رئیس پارلمان اردن افزود بعد از این که نخست وزیر به درخواست نمایندگان واکنش نشان داد و قبل از این که سخنان وی تمام شود برخی از نمایندگان از او خواستند دیگر سخن نگوید ، در همین زمان برخی دیگر از نمایندگان به رفتار همکاران خود در قبال نخست وزیر اعتراض کردند و همین امر باعث بروز بی نظمی در صحن علنی مجلس شد و سخنان النسور نیمه تمام ماند.

خلیل عطیه همچنین بدون اشاره به جزئیات بیشتر اظهار داشت برخی از نمایندگان همدیگر را هدف حملات و انتقادات لفظی شدید قرار دادند.

ولی منابع اطلاع رسانی مستقل در اردن اعلام کردند یک نماینده پارلمان اردن در اعتراض به این که برخی از نمایندگان النسور را به فساد مالی متهم کردند دست به اسلحه برد.

همچنین یک نماینده دیگر زیر سیگاری خود را به سوی همکارش پرتاب و وی را مجروح کرد.

خبرگزاری پترا همچنین اعلام کرد النسور در جلسه پارلمان اردن با اشاره به مبرا بودن از هرگونه فساد مالی گفت: « هر کسی که مرا به فساد مالی حتی به ارزش یک تمبر متهم می کند به چالش می کشم.»
برچسب ها: پارلمان ، اردن ، اسلحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار