گروه خانواده با برنامه "لبخند شكوفه ها" و گروه جامعه با جنگ "عصر دلچسب" همراه با شبكه اول سيما در ميدان نبوت (نارمك تهران) مردم را به احسان و نيكوكاري تشويق مي كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو ايران؛ ابراهيم  صابري نژاد مدير گروه خانواده با اعلام اين خبر گفت: جشن احسان و نيكوكاري همه ساله در آستانه حلول سال نو خورشيدي در سراسر كشور برگزار مي شود كه ابتكار عمل در ابتدا از سوي همكاران ما در راديو سراسري "ايران" بوده كه در برنامه هاي گروه اجتماعي و خانواده به منظور ترويج فرهنگ پسنديده تقسيم شادي ها و بهره مندي همه خانواده هاي ايراني از مواهب الهي و انبساط خاطر در روزهاي شاد بهاري صورت گرفته است.
صابري نژاد ادامه داد:امسال گروه ايران و خانواده در برنامه "خانه و خانواده"خود در روز چهارشنبه 16 اسفند به صورت ويژه و با ارتباط با آموزشگاهها و مدارس راهنمايي و دبيرستانها به انعكاس اين رخداد بزرگ خير دوستانه پرداخت.
همين طور همزمان با برگزاري اين جشن با شكوه در سطح شهرها خيابانها و ميادين شهر بزرگ تهران گروه خانواده اقدام به برگزاري برنامه زنده  و متنوع "لبخند شكوفه ها"كرده است .
در اين برنامه كه از ميدان نبوت ،  ساعت 9صبح پخش مي شود و تا ساعت 11 ادامه دارد ، عذرا وكيلي و مجريان كودك "سلام كوچولو "،  علي رضا جاويد نيا و فاطمه نيرومند به اجراي برنامه مي پردازند.
تهيه كننده اين برنامه محمد  اسماعيل پورو دستيار تهيه آن امير عباس اشرف مي باشد.  
همچنين در برنامه عصرگاهي "عصر دلچسب" كاري از گروه جامعه راديو ايران  كه به طور زنده و مستقيم  به تهيه كنندگي عاطفه اقتداري از ميدان نبوت پخش مي شود ،  محمود رضا قديريان به همراه عباس محبي به اجراي برنامه خواهند پرداخت./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار