دبیر انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت دانشگاه شیراز با بیان اینکه عمر کشورهای حاشیه خلیج فارس کوتاه‌تر از آن است که بخواهند ادعایی علیه ایران داشته باشند، اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی کشور باید واکنش مناسبی را نسبت به این ادعا داشته باشد.

امیرحسین اکبرپور دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتقاد شورای همکاری خلیج فارس از سفر کمیسون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به جزایر سه گانه گفت: جزایر سه گانه حق مسلم ایران است و هیچ کشوری نمی‌تواند این حق را از ایران بگیرد.

وی ادامه داد: در شرایطی که تحریم‌ها بر علیه ایران اعمال شده است، با طرح چنین ادعاهایی سعی دارند تا فشارها را بر ایران افزایش دهند اما باید بدانند که این ادعاها تاثیری بر اراده و امید ملت ایران نخواهد داشت و مردم ایران از حقوق مسلم خود کوتاه نمی‌آیند.

اکبرپور با اشاره به این امر که عمر کشورهای حاشیه خلیج فارس کوتاه‌تر از آن است که بخواهند ادعایی علیه ایران داشته باشند، اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی کشور باید واکنش مناسبی را نسبت به این ادعا داشته باشد.

دبیر انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت دانشگاه شیراز با اشاره به صحبت‌های اخیر معاون رییس جمهور آمریکا درباره افزایش فشارها علیه ایران خاطرنشان کرد: کشورهای حاشیه خلیج فارس تنها ابزار دولت‌های امریکایی هستند و مواضع این کشورها از سوی غرب اعمال می‌شود بنابراین بهتر است که این کشورها درمواضع خود بازنگری کرده چراکه ادله تاریخی و حقوقی مسلمی برای مالکیت ایران بر جزایر سه گانه موجود است و این ادعاها تنها باعث کاهش اعتبار این کشورها می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، تحکیم ، اکبرپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار