رییس مرکز خدمات تولیدی و بازرگانی کمیته امداد از ادامه ی کار فروشگاه نوروزی کمیته امداد تا پایان فرودین سال 92 خبرداد.

امر الله حسینی در گفتگو با خبرنگار  اجتماعي  باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به دلیل تأمین بیشتر مدد جویان و به خصوص مؤسسات خیریه برای خرید جهزیه و اقلام موردنیاز مدد جویان ، فروشگاه نوروزی کمیته امداد در نیمه دوم فروردین سال 92 دایر خواهد بود.
حسینی درمورد میزان موفقیت این فروشگاه نوروزی اظهار داشت: اجناس تولید داخل و با کیفیت و قیمت مناسب تر نسبت به بازار عرضه شده است که میزان پرداختی از طریق وجه نقد بسیار بیشتر از بن های امدادی بوده است .
وی در خصوص نظارت بر عملکرد غرفه ها ادامه داد: هرنوع افزایش قیمت در فروشگاه های نوروزی ممنوع است و با هر متخلفی برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه امسال 5 نفر از مددجویان کمیته امداد غرفه دار هستند بیان داشت: استفاده از خود مددجویان و تولیدات آن ها برای برپایی و اداره ی نمایشگاه ها ، که به تزریق درآمد به مدد جویان کارآفرین کمک می کند ؛ از اهداف شورای مرکزی است .
وی درپایان خاطر نشان کرد: فروشگاه نوروزی کمیته امداد امام خمینی در 74 غرفه و با 4هزار و 500 نوع کالا در حال ارائه خدمات به مدد جویان است که تعداد کالا ها با نظارت کارشناسان مربوط هر روز افزایش پیدا خواهد کرد. /ل
برچسب ها: حسینی ، امداد ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار