جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف زمینه سازی انس و الفت دانشجویان و دانشگاهیان با قران برگزار می شود.

دکتر مهدی فیض معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در سه بخش دانشجویان ، مدرسان و کارکنان برگزار می شود و جشنواره امسال به عنوان نهمین دوره جشنوار قرآن عترت این دانشگاه محسوب می شود.

وی تصریح کرد: جشنواره دانشجویی در پنج بخش به صورت شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری برگزار می شود که رشته های قرائت، ترتیل، حفظ جزء1، جزء3، جزء5 و 10 و 20 در بخش شفاهی جای دارند.

وی با بیان این که در بخش پژوهشی در رشته های پژوهش یا کتاب قرآنی، مقاله قرآنی و عترت، نرم افزار و وبلاگ نویسی جای دارد خاطر نشان کرد: در بخش ادبی رشته های شعر، داستان، نمایشنامه نویسی و فیلمنامه نویسی جای دارد.

وی افزود: در بخش هنری خوشنویسی، طراحی و نقاشی نماهنگ، عکس، تذهیب برگزار می شود.

وی گفت: نخستین دوره جشنواره مدرسان در سه بخش شفاهی کتبی و پژوهش برگزار می شود و بخش جشنواره کارکنان نیز شامل 2 بخش خواهد بود.

وی یادآور شد: مهلت ثبت نام تا تاریخ 31 فروردین 92 می باشد و ثبت نام نیز از طریق سامانه اینترنتی  www.uast.ac.ir صورت می گیرد همچنین این جشنواره در دو سطح استانی و کشوری در دانشگاه برگزار می شود و مرحله استانی در اردیبهشت 92 و مرحله کشوری در شهریور 92 برگزار خواهد شد./ع2
برچسب ها: جشنواره ، قران ، عترت ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار